MauRos

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen bereikbaarheid 9-5-2013 tot 11-5-2013

Hey

Zijn er meer mensen die problemen hebben gehad met de bereikbaarheid? Zie data's in onderwerp.
Ben woonachtig in regio Rotterdam. Ik lees op verschillende forums dat veel mensen problemen hebben gehad afgelopen weekend tot op de dag van vandaag. Ik ben werkzaam bij een groot bedrijf aan de maasvlakte en had storingsdienst afgelopende weekeinde. Ik blijk dus meerdere malen gebelt te zijn maar bleek onbereikbaar te zijn. Daar kwam ik zondag avond laat achter . Na wat reboots van mijn telefoon (iphone5) kreeg ik op maandag nacht ineens alles binnen . berichten,voicemails,etc... Ik heb klantenservice net aan de lijn gehad en die vertelde mij dat er niets over bekent is. Terwijl ik op internet veel van dit soort problemen heb gezien. Na een hoop wikken en wegen gaan ze een onderzoek voor me doen. Want ik mag me wel gaan verantworden bij mijn baas.
Zijn er mensen die deze problemen ook ondervonden hebben en gemeld hoor ik dat graag.

m.v.g maurice
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Beste Maurice, allereerst welkom op het forum! Er waren de afgelopen dagen inderdaad werkzaamheden in en rondom Rotterdam. Als het goed is zijn deze inmiddels afgerond en werkt alles weer zoals het hoort.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Beste Maurice, allereerst welkom op het forum! Er waren de afgelopen dagen inderdaad werkzaamheden in en rondom Rotterdam. Als het goed is zijn deze inmiddels afgerond en werkt alles weer zoals het hoort.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic