Beste
@Maartje ,
In theorie zou dit misschien zo moeten zijn, maar ik heb het gister zelf aan de lijven onder vonden. Ik heb (nadat ik 30 minuten heb lopen wachten) eindelijk iemand in de chat gekregen.
Ik wou de kwaliteit van de chat medewerkers wel eens weten, omdat ik veel mensen hoorde over de onkunde van de medewerkers. Ik had de onthulling van de s5 gezien, dus ik wou er één bestellen.
Ik ging de chat in met de volgende vragen:
- Kan ik mijn abonnoment verlengen, en dan een s5 nemen?
- Kan ik de Samsung Gear 2 en Gear fit ook in een keer mee bestelen?
- Komt de octa-core versie van de s5 ook?
- Is er een 4G dekking op mijn locatie? Kaart is er erg onduidelijk over
Op geen van deze vragen kon de medewerker antwoord geven.... Dus toen dacht ik bij mezelf (gemeen als ik ben): "Laat ik de medewerker is testen".
Dus ik gaf aan dat 150 meter van mijn huis de vodafone mast stond. Maar dat ik toch steeds 2g/3g schommelingen had. Dat ik op het forum gekeken had, en ze mij kon vertellen of er storing was. ( ik heb geen schommelingen, alleen ik weet dat er onderhoud plaats vind)
Alleen tot mijn verbazing kreeg ik te horen dat ze daar geen inzage in had...:@
En dat ik mijn telefoon aan en uit moest zetten, dan was alles opgelost.
Hoe kan iemand nu geen inzage hebben, en garanderen dat wanneer ik hem opnieuw aan en uitzet, dat het dan opgelost is....
Ik adviseerde de chat al niet, omdat ik er alleen maar negatieve reacties over kreeg.
Lange wachtijden / onkunde / spelfouten.
Maar naar mijn eigen ervaring, heb ik besloten hem zelf ook nog niet te adviseren.
De leukste spelfout die ik ooit gezien heb is in een ander topic. Daar schrijft een medewerkster van de chat zelfs vodafone fout.