SedaWesterbeek

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

incasso

Hallo,Op mijn rekeningoverzicht is te zien dat ik al een tijd betaal voor het "niet gebruik maken van automatische incasso". Echter, mijn abonnementskosten worden automatisch afgeschreven en in mijn gegevens staan automatische incasso op "aan". Hoe krijg ik dit veranderd? En terug betaald?Alvast dank voor de moeite en groetjes,Seda
2 Reacties 2
GerritS1976

Gedreven Raadgever
  • 162Posts
  • 6Oplossingen
  • 48Likes
Hallo @SedaWesterbeek welkom op het forum.

Op het forum kunnen wij financiële zaken helaas niet beantwoorden. Het forum is voor en door Vodafone-Forum leden. Ik adviseer je hierom om hiervoor telefonisch contact op te nemen met Vodafone Klantenservice (1201), via Twitter of Facebook.

Klantenservice (of het webcare team) kan n.l. aan de hand van je persoonlijke gegevens e.e.a. nakijken, corrigeren en crediteren.


Ik ben geen medewerker van Vodafone. Aan mijn reacties kunnen hierom geen rechten worden ontleend. Mijn reacties zijn ter informatie en om waar mogelijk andere klanten te helpen.Het doel van het Vodafone Forum is om elkaar waar mogelijk te helpen, en hopelijk heeft mijn reactie geholpen en/of heb je hier iets aan. Was mijn reactie behulpzaam/informatief, zou ik het waarderen als je dit middels een klik op het duimpje onder aan dit bericht kenbaar maakt. Is het probleem opgelost, of je vraag naar tevredenheid beantwoord?Dan kun je dit kenbaar maken met een klik op 'Probleem opgelost' onder aan mijn bericht.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @SedaWesterbeek en @GerritS1976 ,
Nog even een kleine aanvulling op het correcte antwoord van @GerritS1976 :
Je kunt hierover natuurlijk bellen naar 1201, maar probeer ook eens onze chat! Je kunt via de app en via je computer (via Vodafone.nl) met ons chatten. de collega's kunnen dan je gegevens erbij nemen en alles nakijken voor je.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic