hugovde

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Probleem met iPhone 4 na upgrade naar iOS 7

Ik heb zojuist mijn iPhone 4 geupgrade van iOS 4 naar iOS 7. Als ik mijn iPhone nu aanzet krijg ik na de SIM unlock niet zoals ik verwacht het beginscherm met mijn apps. Nee, ik krijg de boodschap Hallo met de opdracht om te schuiven om te configureren. Als ik dat doe, dan moet ik weer verbinden met iTunes en dan begint eigenlijk het hele proces van upgraden opnieuw.
Hoe kan ik nu verder?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
hugovde
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hi Annabelle

Bedankt voor je reactie.
Ik heb vandaag de iPhone hersteld via iTunes. Na het aanzetten van de iPhone kreeg ik opnieuw de opdracht om te configureren. Wat een teleurstelling.
Ik ben vervolgens even verder gegaan in het configuratieproces en kreeg op een gegeven ogenblik de keus om te configureren als nieuwe iPhone of een reservekopie terug te zetten van iCloud of iTunes. Aangezien ik dat laatste al had gedaan en ik ervan uit ging dat ik mijn Contacts en Agenda toch al kwijt was, heb ik voor het eerste gekozen. Op zeker moment moest ik inloggen op de Appstore en ik deed dat met mijn bestaande account. Na nog akkoord te zijn gegaan met allerlei veranderde voorwaarden was de iPhone gebruiksklaar met al mijn gegevens intact!! Hij werkt dus weer en ik kan alles doen wat ik vroeger ook kon. Ik ben dus hartstikke blij 😄

Hugo

Bekijk in context

2 Reacties 2
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Hugo,

Heb je het proces dan al opnieuw doorlopen dan? Als dit niet werkt kun je het toestel eens proberen te herstellen via iTunes. Als dit ook niet werkt zit er niets anders op dan het toestel terug brengen naar de Vodafone winkel.
hugovde
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hi Annabelle

Bedankt voor je reactie.
Ik heb vandaag de iPhone hersteld via iTunes. Na het aanzetten van de iPhone kreeg ik opnieuw de opdracht om te configureren. Wat een teleurstelling.
Ik ben vervolgens even verder gegaan in het configuratieproces en kreeg op een gegeven ogenblik de keus om te configureren als nieuwe iPhone of een reservekopie terug te zetten van iCloud of iTunes. Aangezien ik dat laatste al had gedaan en ik ervan uit ging dat ik mijn Contacts en Agenda toch al kwijt was, heb ik voor het eerste gekozen. Op zeker moment moest ik inloggen op de Appstore en ik deed dat met mijn bestaande account. Na nog akkoord te zijn gegaan met allerlei veranderde voorwaarden was de iPhone gebruiksklaar met al mijn gegevens intact!! Hij werkt dus weer en ik kan alles doen wat ik vroeger ook kon. Ik ben dus hartstikke blij 😄

Hugo
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic