lisanne_x_

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen mail bezorgafspraak

hallo,

ik heb dinsdag telefonisch een abbonement afgesloten.
de dag er na kreeg ik een sms dat ik op mijn mail moest kijken om daar een bezorg afspraak te maken.
helaas vond ik geen mail in mijn inbox en tot op heden nogsteeds niet!

wat moet ik hiermee doen? en krijg ik mijn telefoon dan nog wel binnen de beloofde 5 tot 10 werkdagen?

met vriendelijke groeten ,

Lisanne van Rossen
2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Lisanne van Rossen,

(Begin quote van Vodafone Moderator Annabelle_ uit een ander topic met een vergelijkbare kwestie)

"Vreemd! Neem even contact op met 0800 - 0200043. Hier kunnen ze je verder helpen!"

(Einde quote van Vodafone Moderator Annabelle_ uit een ander topic met een vergelijkbare kwestie)

Dit geldt dus ook voor jou, beste Lisanne.

Succes !


Netwerker
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Hi Lisanne, zoals Netwerker hieboven al aangeeft kun je het beste even contact opnemen met de afdeling Status Order.
Zij kunnen meteen controleren waar het is mis gegaan en kunnen je hier verder mee helpen.
Ze zijn te bereiken op 0800 0560, dit is een apart nummer voor alle orders die telefonisch besteld zijn.

Laat je ons even weten of het gelukt is?


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic