kimmmmvkk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Probleem met het uitschakelen van telefoon.

Hallo,

Ik heb een probleem, ik denk met de telefoon zelf en niet met de accu. Als ik mijn telefoon uit wil zetten gaat deze niet uit. Als ik op uitschakelen druk en daarna op oke gaat hij voor de helft uit. Er blijft daarna namelijk nog iets knipperen en dit gaat niet weg. Zo blijft hij de hele tijd en het stopt pas als de batterij leeg is of als de accu eruit gehaald word. Dit is heel vervelend dus kan iemand mij hiermee helpen? Alvast bedankt!

*moderator edit: bericht verplaatst uit topic over ander onderwerp. Onderwerp aangepast*
1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @kimmmmvkk,

Zo te zien heb jij een Samsung Galaxy S4? Wellicht dat @SamsungExpert je bij deze vraag misschien kan helpen.

Mijn advies zou zijn: Eerst controleren of je de laatste software gebruikt. Mocht je deze al hebben of lost dit het niet op? Dan raad ik aan om een back-up maken met Samsung Kies en vervolgens de fabrieksinstellingen terug te zetten.

Heb je de laatste software en de fabrieksinstellingen terugzetten lost het probleem niet op? Laat dan je telefoon repareren. Kijk voor meer informatie op deze site.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic