Hallo allemaal,
Dit topic is bedoeld op het specifieke probleem waarbij het activeren van OneNumber in combinatie met de Apple Watch Cellular niet lukt, en gebruikers de melding krijgen dat er geen 06-nummer is gevonden na het inloggen.
Ik wil graag beginnen met het delen van een bericht van @Cecilia, dat relevante informatie bevat:
"Indien je géén hoofdgebruiker/contractant bent of juiste rechten hebt binnen het klantnummer, dan kun je OneNumber niet zelfstandig bestellen (bijvoorbeeld een dochter bij de vader op hetzelfde klantnummer, of een groepslid binnen Red Together).
Via de Watch App van de eindgebruiker (zonder rechten) kan de aanvraag gestart worden, maar dienen de My Vodafone accountgegevens van de hoofdgebruiker/contractant gebruikt te worden om OneNumber te kunnen bestellen.
Bij een aantal van jullie zag ik dat het om een Red Together abonnement ging. Zouden jullie het met deze informatie eens opnieuw willen proberen om aan te vragen? Lukt het niet, dan hoor ik het graag. Zet dan in je profiel onder ‘Persoonlijke Informatie’ het klantnummer en betreffende mobiele nummer waarvoor je het wilt aanvragen. Dan kunnen we daar verder op inzoomen."
Niet dat wij als klant iets kunnen doen om dit op te lossen, maar laten we hier samen inzichtelijk maken wie er allemaal last van heeft. Misschien kunnen we elkaar op de hoogte houden als het jullie wel lukt om ineens te activeren. Het delen van informatie kan helpen om te begrijpen wat er gaande is en of er enige voortgang is met betrekking tot deze kwestie.
Groet,
RandyJC