Martijn771

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onenumber activeren geeft melding dat 06 niet is gekoppeld

@Cecilia : op aangeven van een Vodafone collega van je hierbij mijn reachout naar jou. Ik heb een Ultra 1 smartwatch die bij het willen activeren van onenumber de (al bij jou bekende) melding geeft dat het 06 niet is gekoppeld aan het account. Via jouw uitgebreide antwoord gepoogd dit te veranderen in profielen, maar dat is niet gelukt. Jouw collega geeft aan dat ik 'gegevens bij je moet achterlaten' zodat dit geregeld kan worden, maar dat doe ik uiteraard niet via een open forum. Wat kan ik hierin nu het beste doen?

3 Reacties 3
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 87Posts
  • 9Oplossingen
  • 16Likes

Hi @Martijn771 

Jammer dat het nog niet gelukt is. Ik zie 2 gebruikers actief staan. Het lijkt er toch op dat je inlogt met het My Vodafone account dat niet de rechten heeft om deze bestelling te doen. Check dus nog eens bij "Gebruikers" hoe het precies zit met de rechten van de verschillende gebruikers. 

Martijn771
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi @Rikst , dank voor je reactie. Ik heb inderdaad ook even gekeken naar de gebruikers, maar kan hier niets aanpassen. Er is 1 gebruiker die onder de naar Vodafone staat, daar kan ik helemaal niets mee. Bij de andere heb ik geprobeerd de rechten aan te passen, maar die slaat het systeem niet op. Mij lukt het dus niet. Heb jij nog een optie?

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 87Posts
  • 9Oplossingen
  • 16Likes

Hi @Martijn771 

Het wil op geen enkele manier lukken dus. Aan de gebruikers kunnen wij vanaf hier ook niets aanpassen. Om je toch verder te helpen heb ik nu het betreffende My Vodafone account verwijderd. Je kunt dus registeren voor een nieuw account, dan zou het vervolgens ook moeten lukken met One Number. Laat je de uitkomst nog even weten?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic