cmcleod

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Probleem aanmelden voor nieuwe Vodafone account met nieuwe SIM-kaart

Ik heb een probleem aanmelden voor een nieuwe Vodafone-account voor mijn nieuwe SIM-kaart.

Ik heb geïnstalleerd mijn nieuwe SIM-kaart en werkt op mijn mobiele telefoon door het ontvangen van SMS-berichten van Vodafone. Wanneer mij wenk opwaarts voor te opkomend Vodafone verslag voor mijn verplaatsbaar telefoonnummer mij toucheren naar de naar de tekst depêche voor naar de wetboek Okee. Nadat ik de code in te voeren krijg ik het volgende bericht:

"Je hebt meer dan een nummer. Alleen als eigenaar van het contract u een mijn Vodafone account aanmaken. Geef daarom uw geboortedatum en Klantnummer ".

Mijn SIM-kaart is nieuw. Waarom zou ik de melding hierboven krijgen bij het opzetten van een nieuwe account?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi cmcleod

Welkom op de Community!
Waarom je deze melding krijgt, durf ik helaas niet te zeggen. Een logische reden is als je in het verleden al eens klant bent geweest (bijvoorbeeld met een oud abonnement of prepaid nummer).
Het beste kun je hiervoor contact opnemen via 1201, door een chat te starten of ons een bericht te sturen via Facebook of Twitter. Hierdoor kunnen mijn collega's direct met je mee kijken.
Laat je weten of het gelukt is?

Bekijk in context

6 Reacties 6
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi cmcleod

Welkom op de Community!
Waarom je deze melding krijgt, durf ik helaas niet te zeggen. Een logische reden is als je in het verleden al eens klant bent geweest (bijvoorbeeld met een oud abonnement of prepaid nummer).
Het beste kun je hiervoor contact opnemen via 1201, door een chat te starten of ons een bericht te sturen via Facebook of Twitter. Hierdoor kunnen mijn collega's direct met je mee kijken.
Laat je weten of het gelukt is?
cmcleod
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi, Steven. Thank you for the response. I have a new SIM card and never a Vodafone account. I will try to send message to support Vodafone. How do you start a chat? I can try sending message using Facebook or Twitter. When I call the telephone line can I speak to someone in English?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Here are the links
Facebook or Twitter

For chat: chat te starten
cmcleod
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Thank you.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten/Topic closed.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd/Topic moved to archive.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic