MuratY

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement en tarieven nadat het contract is afgelopen

Hallo,

Mijn contract van me abonnement liep op 27 Februari al af, waarbij de contract normaal beeindigt hoort te worden en had ik ook nog betaald maar daarna kreeg ik weer 20GB zoals altijd wat ik krijg maar moet ik daarvoor ook weer betalen? En ik had een nieuw contract, verlenging op een andere telefoon gedaan waarbij de contract op 1 Maart zou ingaan dat nog niet eigenlijk ingegaan is dus ik weet niet hoe het nou nu zit de nieuwe telefoon is nog niet binnengekomen.

Maar moet ik alsnog betalen voor me vorige contract en wanneer gaat het nieuwe eigenlijk in?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi MuratY
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

In veel gevallen komen sommige kortingen te vervallen als je contract is afgelopen. Contracten stoppen niet, die gaan altijd door tot jij zelf je contract stopt. Als je een nieuw contract hebt genomen, met toestel en verlening dan had je deze al binnen moeten hebben. Daarom lijkt het mij verstandig om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone door ze even te bellen en mocht bellen niet lukken dan kan je ook een chat starten met de klantenservice en die kunnen je helpen.

Dit is een klanten helpt klanten Community en daarom niet mogelijk om met je mee te kijken. Even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone en dan komt het vast en zeker goed. Je kunt ze vanaf 08:00 uur deze morgen weer bereiken.

Laat nog wel even hier weten wat je hebt gedaan en hoe het is opgelost. Bedankt en nog een fijne dag.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi MuratY
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

In veel gevallen komen sommige kortingen te vervallen als je contract is afgelopen. Contracten stoppen niet, die gaan altijd door tot jij zelf je contract stopt. Als je een nieuw contract hebt genomen, met toestel en verlening dan had je deze al binnen moeten hebben. Daarom lijkt het mij verstandig om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone door ze even te bellen en mocht bellen niet lukken dan kan je ook een chat starten met de klantenservice en die kunnen je helpen.

Dit is een klanten helpt klanten Community en daarom niet mogelijk om met je mee te kijken. Even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone en dan komt het vast en zeker goed. Je kunt ze vanaf 08:00 uur deze morgen weer bereiken.

Laat nog wel even hier weten wat je hebt gedaan en hoe het is opgelost. Bedankt en nog een fijne dag.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's MuratY?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic is nu gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic