harry1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaidtegoed onterecht afgeschreven

Ik heb vandaag 1 sms verzonden om 20.33 uur. deze is 4x afgeschreven!! Dit gebeurt regelmatig en als ik opheldering vraag, wordt "er naar gekeken", en vervolgens niets meer. Niets wordt opgelost of gecompenseerd...Easy money....zal wel komen omdat ik toch maar een kleine gebruiker ben en dus weinig interessant. Wat dat betreft is Vodafone echt klantvriendelijk en klantgericht.....
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey harry1

Vervelend om te lezen dat dit gebeurd en jammer dat je zo over de klantenservice denkt. Ik raad je toch aan om het nogmaals aan te kaarten en ze hiervoor een case aan te laten maken. Wat je kunt proberen is een kruistest. Hierbij gaat jouw simkaart in een ander toestel om te zien wat er dan gebeurd als je een sms verzend. Deze info kan tevens ook in de case vermeld worden.
Mijn collega's van de technische dienst zullen het dan oppakken om te zien waarom het misgaat en zoeken naar ewn oplossing voor je.

Groetjes Steven-
harry1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het wisselen van de simkaart is al eens gebeurt. Zinloos verhaal....weer een case aanmaken? Dat zou dan de 4e keer worden....ik geef het op. Ik heb dit voorval vermeld om anderen te waarschuwen en te laten weten hoe Vodafone met klanten/klachten omgaat. Zeker wanneer je, in hun optiek, maar een hele kleine "gebruiker" bent en dus weinig interessant.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic