Shurman

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goesendag ik kan mijn prepaid bundel niet aan zetten mijn nummer is ******** shurman chirino 

 

Moderator edit 13-11: Mobiel nummer verwijderd ivm privacy

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb je My Vodafone account erbij gepakt @Shurman en zie dat ik alle gegevens van je nummer kan inzien (van tegoed tot BloX) Je account is dan ook correct aangemaakt.

Als je inlogt via de website of My Vodafone app, kun je dan de gegevens inzien? Bij welke wel en welke niet? 
Mocht het bij de My Vodafone app, niet lukken, verwijder de app eens en installeer de app daarna opnieuw.
Krijg je een foutmelding?

Bekijk in context

10 Reacties 10
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

@Lycke Vodafone zou jij het telefoonnummer willen verwijderen?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Shurman 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Hoe lang heb je dit nummer al en heb je wel op tijd er iets mee gedaan? 
Je tegoed en nummer blijven onbeperkt geldig als je het tegoed minimaal 1x in de 6 maanden gebruikt. Pleeg een belletje, stuur een sms'je (naar een betaald nummer) of ga het internet op via ons mobiele netwerk (niet via wifi). Je tegoed opwaarderen kan ook. Je hoeft dus niet 1x per jaar op te waarderen als je nog genoeg tegoed hebt.

In My Vodafone of de My Vodafone App zie je hoeveel tegoed je nog hebt en hoelang het geldig is. Of sms STATUS naar 4000.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Shurman ik heb je mobiele nummer verwijderd ivm jouw privacy.
Je geeft aan dat je niet een bundel kunt aanzetten.
Kun je wel nog bellen of gebeld worden? Is de simkaart actief? Zie je netwerk bovenin het beeld van je toestel staan? 

Shurman
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik wordt wel gebeld worden, maar als ik op mijn Vodafone profiel gaan, ik zie geen informatie over mijn mobiel 

Shurman
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan jullie dat weer veranderd 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Kun je de gegevens in je profiel aanvullen @Shurman? Dan kan ik met je meekijken naar je My Vodafone account en de verbinding.

Shurman
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Als ik inloggen ik zie geen gegevens van mijn staan, dan klopt iets. Niet goed, kan jullie dan even na checken. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

ik kijk graag met je mee @Shurman.
Kun je de gegevens in je profiel aanvullen? Dan kan ik met je meekijken naar je My Vodafone account.
Via https://forum.vodafone.nl/alles-over-de-vodafone-community-58/maak-je-profiel-compleet-voor-extra-hu... lees je hoe je de gegevens in je profiel kunt aanvullen.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb je My Vodafone account erbij gepakt @Shurman en zie dat ik alle gegevens van je nummer kan inzien (van tegoed tot BloX) Je account is dan ook correct aangemaakt.

Als je inlogt via de website of My Vodafone app, kun je dan de gegevens inzien? Bij welke wel en welke niet? 
Mocht het bij de My Vodafone app, niet lukken, verwijder de app eens en installeer de app daarna opnieuw.
Krijg je een foutmelding?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Topic gesloten, geen reactie.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic