dana-j5

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid tegoed wordt zomaar van telefoon afgehaald bij Nokia E6

Hallo,

Ik heb een nokia E6 en heb er standaard een smsblox (1000smsjes) opstaan. Helaas moet ik steeds mijn telefoon uitzetten als ik er nieuw btg op wil zetten voor deze blox want anders loopt mijn, net er op gezetten btg, gewoon er af! Hierdoor moet ik soms nog een keer 10euro er opzetten wat dan binnen een dag gewoon weg is terwijl ik op wifi netwerk etc zit!

Las bij een BB-gebruik dat diegene dit ook had en je het via packet-gegevens moet doen, alleen ik krijg maar 2 opties en weet dus niet welke ik moet "aanvinken" om te te verkomen =(. iemand die mij kan vertellen welke ik moet "aanvinken"?!?!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
packetgegevens moet je UIT zetten. Dan kan je enkel via WiFi het internet op en niet meer via de telefoonverbinding.

Toch staan Nokia's er om bekend dat zij soms een eigen leventje leiden en het alsnog mis gaat.

Als je 100% zekerheid wilt hebben dat het goed gaat, bel dan de helpdesk en laat ze een internetblokkade op je nummer zetten. Je kunt dan nog steeds via WiFi het internet op, maar je telefoon kan niet meer via de telefoonverbinding het internet op, hij wordt gewoon geweigerd.
In de toekomst is dat wederom met een telefoontje naar de helpdesk terug te draaien.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
packetgegevens moet je UIT zetten. Dan kan je enkel via WiFi het internet op en niet meer via de telefoonverbinding.

Toch staan Nokia's er om bekend dat zij soms een eigen leventje leiden en het alsnog mis gaat.

Als je 100% zekerheid wilt hebben dat het goed gaat, bel dan de helpdesk en laat ze een internetblokkade op je nummer zetten. Je kunt dan nog steeds via WiFi het internet op, maar je telefoon kan niet meer via de telefoonverbinding het internet op, hij wordt gewoon geweigerd.
In de toekomst is dat wederom met een telefoontje naar de helpdesk terug te draaien.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic