Ergor

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid tegoed niet bijgeschreven op account

het geld is niet op de rekening terechtgekomen nadat het van de kaart was afgeschreven. Ik ben 40 euro kwijt

5 Reacties 5
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3508Posts
  • 1059Oplossingen
  • 1150Likes

Hi @Ergor, welkom hier.

Op jouw screenshot zie ik één opwaardering van € 10,- op 11 juli 2024. In je bericht geef je aan dat je € 40,- kwijt bent. Deze overige € 30,- zie ik niet terug in jouw overzicht. Kun je mij die toesturen?

Bij je mobiele nummer zie ik onderstaande opwaarderingen bijgeschreven op je account vanaf 1 juli:
1 juli €10,-
2 juli € 10,-
5 juli € 20,-

12 juli €10,-

Deze opwaarderingen zijn dus bijgeschreven op je account. Graag ontvang ik van jou een volledig overzicht van de opwaarderingen die zijn afgeschreven van je rekeningnummer, zodat we deze kunnen vergelijken en mocht hier één ontbreken dan schrijf ik het ontbrekende tegoed uiteraard bij op je account. 

Ergor
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Dit probleem deed zich voor in december, er werd wel geld afgeschreven maar niet bijgeschreven op de Vodafone rekening, dit duurde ongeveer een week. Ik kon alleen opwaarderen via een site van derden

Ergor
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

IMG_2092.png

 Deze melding verschijnt bij het bijvullen

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3508Posts
  • 1059Oplossingen
  • 1150Likes

Hi @Ergor 
Ah, het gaat om opwaarderingen in december 2023? Die link had ik niet direct gelegd omdat je in je eerste bericht een afschrift mee had gestuurd van 11 juli 2024. We kunnen de opwaarderingen tot en met 6 maanden geleden terugzien. De opwaarderingen van december zijn dus helaas niet meer inzichtelijk. Uit coulance en in goed vertrouwen heb ik in ieder geval €20 bijgeschreven op je account. Wel wil ik je meegeven dat als er in de toekomst een opwaardering niet is bijgeschreven, je direct bij ons aan de bel trekt. Dan kunnen we de opwaarderingen vergelijken met jouw afschriften en hierin iets betekenen. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12185Posts
  • 3551Oplossingen
  • 3174Likes

Altijd handig om direct aan de bel te trekken. Als je geld overmaakt en het staat er niet op dan ga je niet wachten met melden. Een mooie tip van Cecilia: “trek gelijk aan de bel als je je geld niet op je kaart ziet verschijnen” 😁

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic