Hoi @Peetsas, welkom hier.
Ik zie bij je gegevens twee mobiele aansluitingen. Beide abonnementen zijn gisteren verlengd. De ene verlenging is al ingegaan gisteren, maar voor het andere abonnement zal de verlenging ingaan per 3 augustus. Dit omdat er voor dat abonnement nog een lopend contract is. Een verlenging gaat dan altijd in op het moment dat het huidige contract is afgelopen en dus niet per direct. Hier zal dus nog even op gewacht moeten worden en dit kan niet anders ingeregeld worden. Voor het ongemak is 5GB toegevoegd. Dit is zojuist ook aangegeven via een ander kanaal. We kunnen de verlenging niet per direct in laten gaan. Sorry.
Voor wat betreft het vergeten van je wachtwoord ter verificatie. Dit staat los van bovenstaande en de mogelijkheden hierin. Wel zou je via Facebook Messenger bijvoorbeeld een bericht kunnen sturen dat je het wachtwoord bent vergeten en je bereid bent om enige documenten toe te sturen + een verificatie SMS om aan te tonen dat je de contractant bent en het wachtwoord of gewijzigd kan worden of mogelijk verwijderd kan worden. Je zit dan direct via een privé omgeving waarbij je de mogelijkheid hebt om dergelijke informatie toe te sturen.