GASikma

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Spaanse prepaid sim kaart in Frankrijk

Ik heb een Spaanse prepaid kaart. Tegoed verhoogd op tijd. Nu ben ik in Frankrijk en krijg de melding:

"Geen internet toegang". De kaart zit in mijn mifi router. Niets aan instellingen veranderd.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Tjeerd85

Raadgever
  • 111Posts
  • 24Oplossingen
  • 27Likes

Grote kans dat een spaanse prepaid kaart alleen in spanje werkt. Vodafone Nederland gaat helaas hierin niets voor je kunnen doen, daarvoor dien je bij de partij te zijn waar je hem gekocht hebt, dus Vodafone Spanje. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Tjeerd85

Raadgever
  • 111Posts
  • 24Oplossingen
  • 27Likes

Grote kans dat een spaanse prepaid kaart alleen in spanje werkt. Vodafone Nederland gaat helaas hierin niets voor je kunnen doen, daarvoor dien je bij de partij te zijn waar je hem gekocht hebt, dus Vodafone Spanje. 

GASikma
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Tjeerd, dank voor je reactie. Ik kreeg vanmiddag bij het inloggen een sms op mijn mifirouter waar de sim kaart inzit. De sim heeft wel degelijk even gewerkt! Dit is de vertaling:

VF Info: Welkom in FRANKRIJK.  Geniet van uw tarief inclusief roaming.  Voor noodgevallen kunt u 112 en klantnummer 22123 bellen, beide gratis.  Roamingverbruik valt onder het EU-beleid voor verantwoord gebruik en met uw tarief van 30 EUR kunt u maximaal 16 GB gebruiken.  Zodra de GB wordt overschreden, wordt er 1,88 EUR/GB in rekening gebracht + info op vodafone.es/roaming.  Voor informatie over hulpdiensten, aanvullende waarde- en waarschuwingssystemen in EU-landen gaat u naar: https://www.vodafone.es/orece/.  Goede reis!

Energieboy
Expert
Expert
  • 12263Posts
  • 3558Oplossingen
  • 3201Likes

Het zal dat je een bericht hebt ontvangen @GASikma. Maar zoals @Tjeerd85 al aangeeft, het gaat hier om een Spaanse Vodafone simkaart, je moet je vraag stellen aan Vodafone in Spanje (www.vodafone.se). Nederlandse Vodafone kan je in deze niet helpen, aangezien het niet één groot bedrijf is. 

Had een Nederlandse Vodafone simkaart gekocht en dan hadden ze je graag geholpen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic