tjw49

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid tegoed bekijken via ander toestel

Mijn broer heeft eigen gsm. Hij is niet in staat om zelf zijn tegoed op te vragen. Hij heeft een telefoon met prepaid van Vodafone. Ik zorg dat er voldoende tegoed op staat maar kan niet telkens bij hem gaan kijken of het tegoed voldoende is.
Wie weet raad?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3008Posts
  • 871Oplossingen
  • 1028Likes

Hi @tjw49
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat lief dat je jouw broer hierbij helpt! Als ik je bericht goed begrijp ga je nu iedere keer bij hem langs om zijn tegoed te controleren en indien nodig op te waarderen. Via My Vodafone kun je online het tegoed controleren en ook opwaarderen. Dit kun je voor jezelf doen, maar ook voor iemand anders zoals in jouw geval voor jouw broer. Ook heb je de mogelijkheid om ''automatisch opwaarderen'' in te stellen. Misschien dat je met deze mogelijkheid bent geholpen? Meer informatie hierover vind je op deze pagina.

Bekijk in context

tjw49
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt Cecilia. Met name de mogelijkheid om 'automatisch op te waarderen'  lijkt me een goede tip. Alleen moet ik nu nog wachten totdat we in kunnen loggen op het MyVodafone-account van mijn broer. Daar loopt ook al een draadje over hier op de community.  

https://community.vodafone.nl/t5/Abonnement/MyVodafone/td-p/203665

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3008Posts
  • 871Oplossingen
  • 1028Likes

Hi @tjw49
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat lief dat je jouw broer hierbij helpt! Als ik je bericht goed begrijp ga je nu iedere keer bij hem langs om zijn tegoed te controleren en indien nodig op te waarderen. Via My Vodafone kun je online het tegoed controleren en ook opwaarderen. Dit kun je voor jezelf doen, maar ook voor iemand anders zoals in jouw geval voor jouw broer. Ook heb je de mogelijkheid om ''automatisch opwaarderen'' in te stellen. Misschien dat je met deze mogelijkheid bent geholpen? Meer informatie hierover vind je op deze pagina.

tjw49
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt Cecilia. Met name de mogelijkheid om 'automatisch op te waarderen'  lijkt me een goede tip. Alleen moet ik nu nog wachten totdat we in kunnen loggen op het MyVodafone-account van mijn broer. Daar loopt ook al een draadje over hier op de community.  

https://community.vodafone.nl/t5/Abonnement/MyVodafone/td-p/203665

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic