Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,213Oplossingen
  • 25.1KDiscussies
  • 71.8KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Problemen met bereikbaarheid Sticky Opgelost

De storing van donderdag is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de ...

Vodafone Info door Community Developer
  • 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

• 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

• 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

nummerbehoud Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben van Tmobile prepaid naar vodafone Red together abonnement gegaan, waar mijn ouders op geregistreerd zijn. Ik ben vanaf gisteren zowel op oude als nieuwe sim niet geregistreerd in netwerk.Mijn M...

Kam1la door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ziggo discount Alleen-lezen Opgelost

I've extended my vodafone contract via Ziggo site on 29 July. But the proposed discount has not yet been adjusted. Is there anything wrong? When it will be fixed?

kaori2205 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sony Xperia 1 Alleen-lezen Opgelost

Komt de Sony Xperia 1 in jullie assortiment? Zo ja, wanneer? Gr, Sabine

S.Emden door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement dienst null is verlengd Alleen-lezen Onopgelost

Krijg sms jes over verlengen dienst null verlengd €5,00 per week. Ik heb nooit een abonnement afgesloten. Wat is dit?? Hoe los ik dit op?

Den20127 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Huawei p30 mate Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Krijgen jullie binnenkort ook de Huawei p30 mate? Ik mag namelijk verlengen, als jullie die telefoon krijgen wacht ik nog even met verlengen.

Amarantha door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

sim activeren Alleen-lezen Opgelost

Mijn sim moet geactiveerd worden. Zojuist gesproken met robin

abbonement annuleren Alleen-lezen Opgelost

Heb woensdag 4 september gebeld, voor het annuleren van mijn abonnement, maar een college van klantenservice zegt” word handmatig gedaan, omdat het nummerbehoud is”. Ben toch voor de zekerheid op 7 se...

h.charkaoui door Gedreven Ontdekker
  • 15 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

samsung s9 laadt niet meer op Alleen-lezen Opgelost

Als ik mijn telefoon aan de aplader zet komt er een oplaai icon en in 2 seconden is hij weer weg maar hij laait ook niet op.Gelieve een reactie tegemoetGr. Jael

Jaelthai door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

abonnement aanvragen en omzetten Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, ik heb onlangs een nieuw abonnement bestelt voor mijn zoon. Dit is heel prettig. Alleen ik vraag mij af of het voordeliger is om een Vodafone Together abonnement te nemen? Daarnaast wil ik mijn a...

Suyen door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

OM customize aka Vodafone start Alleen-lezen Opgelost

Na installatie sim van vodafone erin en hop, systeembericht: Welkom bij Vodafone Start, tik hier om te starten. Dan krijg je een pop-up: Vodafone start, Vodafone, 11,6 MB, neem snel een kijkje welke a...

extra databundel Alleen-lezen Opgelost

Ik heb per abuis mijn cloud gesynchroniseerd en daardoor door al mijn data heen. Nu 1+1 gb bundel aangezet. Ik wil het alleen voor deze maand. Wanneer moet ik het weer uitzetten zodat ik voor deze maa...

abonnement Alleen-lezen Opgelost

Mijn abonnement bij KPN verloopt binnenkort. En ben dan nog aan het overwegen om een prepaid abonnement bij jullie te nemen. Daarbij heb ik nog een aantal vragen. wanneer ik overstap kan ik dan mijn h...

Sdhaas door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

bestelling nieuwe abonnement en telefoon Alleen-lezen Opgelost

Ik heb mijn nieuwe bestelde Samsung Note 10 plus nog niet binnen. Klopt dit ?Hebben we zicht wanneer ik hem kan verwachten?Met vriendelijke groet M. ANGUN

Angun door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geen ontvangst in Georgie Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb geen ontvangst in Georgië. Geen 4G symbool op iPhone XR. Staat er een instelling verkeerd? Vriend met KPN geen probleem.

IJzebrand door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

De nieuwe iPhones! Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaalWelkom in het algemene iPhone topic van de Vodafone Community!Ook dit jaar heeft Apple meerdere nieuwe toestellen gelanceerd: de iPhone 11, iPhone 11 Pro en de iPhone 11 Pro Max. Via dez...

Serkan B door Oud Vodafone Moderator
  • 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 731 Likes

10-9-2019 - Problemen netwerk in het buitenland Alleen-lezen Opgelost

De roaming problemen op netwerk zijn inmiddels verholpen. Alle netwerkdiensten zijn weer beschikbaar. Excuses voor het ongemak en bedankt voor jullie begrip.Op dit moment hebben we te maken met een st...

• 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

GAMEZONE - abonnementen Alleen-lezen Opgelost

Hallo,ik heb vandaag ineens, zonder mijzelf te hebben aangemeld, een bevestiging gekregen van een GAMEZONE abonnement. Dit kost maarliefst 5 euro per week. Oplichting/scam/phising praktijken. Kan Voda...

Jeroenj door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hallo Alleen-lezen Opgelost

Waarom zijn jullie gestopt met mms want ik vind het best wel jammer ?

Hoe kan ik rekeningen van 2017 opvragen? Alleen-lezen Opgelost

Ivm de belastingdienst hebben wij de facturen van Vodafone van 2017 nodig. Deze zijn wij kwijt, kunnen we deze opnieuw opvragen? Zoja, waar en hoe?

door Niet van toepassing

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen