Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Hoi wandelaar Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Je kan niet nog eens een maandbundel activeren. Als je maandbundel op is dan ga je vanzelf over op je normale prepaid bundel. Eventueel zou je dan wel een dagbundel kunnen activeren en gebruiken.
Steven wrote: Heb je hier nog vragen over wandelaar?
Hallo Steven,
Bij de aanschaf van mijn sim kaart ging ik ervan uit dat er telkens een nieuwe bundel geactiveerd kon worden. Waar staat dat deze bundels maar een keer per maand geactiveerd kunnen worden? Als ik dit eerder had geweten had ik deze sim natuurlijk nooit gekocht.
Bedankt voor je reactie maar hier staat nergens iets over een verplichte minimale duur van 30 dagen. Er wordt gesproken over een geldigheid van één kalendermaand. Nu heb ik mijn data verbruikt binnen de geldige termijn en mag ik geen nieuwe data kopen maar wel een "extra data" bundel aanschaffen. Erg teleurstellend!
Jammer om te horen dat je teleurgesteld bent. Echter, alles staat beschreven in onze voorwaarden. Als je klikt op de link "bekijk de prepaid voorwaarden" via de pagina die Steven je gaf, kun je dit teruglezen.