Jolos

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid + Voordelen

Abbonemente krijgen allemaal leuke extra voordelen in combinatie met Ziggo, onder andere dubbelte data...

Waarom zijn er ook geen voordelen voor Prepaid klanten.... Ik neem al ongeveer sinds de start van de YOU bundels elke maand een bundel, waarom krijg ik niks?

Misbruik kan je bv voorkomen door nieuwe prepaid klanten uit te sluiten, en simkaarten waar nauwelijks word opgewaardeerd uit te sluiten...

Ik vind het een beetje raar dat ik maadelijks ongeveer 15 a 20 euro per maand aan mijn prepiad mobiel geef maar toch geen voordelen krijg!

En dan nog een toevoeging.

Bij abbonementen kan je door blijven internetten op langzamen snelheid als je normal internet bundel op is, zo kan je toch nog door blijven internetten.

Waarom word dat bv ook niet voor Prepaid ingevoerd, in iedergeval voor de mensen die de grootste Prepaid bundel nemen, 3GB a 20 euro per maand.... Zou leuk zijn als die BLOX ook voor prepaid klanten woord ingevoerd!
4 Reacties 4
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Jolos,

Ik snap je punt. We proberen zowel onze prepaid klanten als onze abonnement klanten een zo goed mogelijke aanbieding te doen. Hierin kan echter wel verschil zitten. Je geeft aan dat je €15,- a €20,- per maand kwijt bent aan prepaid. Wellicht is dit een goede reden om over te stappen naar een abonnement, gezien wij abonnementen hebben van ongeveer dezelfde prijs én je dan kan profiteren van de Gratis Extra's?
Jolos
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik wist dat er zon een antwoord zat aan te komen, en ik begrijp het ook wel want Vodafone heeft natuurlijk lijk een abbonee als klant dan Prepaid.

Maar goed ik heb natuurlijk niet voor niets prepaid en stel deze vraag ook niet voor niets. Ondanks mijn maandelijks verbruik vind ik prepaid gewoon heerlijk, geen verplichtingen, vrijheid ect ect

Maar goed, ik vind het echt jammer dat trouwe prepaid klanten als mij gewoon volledig worden genegeerd.

Erg jammer, want er zijn best mogelijkheden om ook Prepaid klanten wat extras te bieden!
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Jolos,

Ik begrijp dat het heel fijn is om niet vast te zitten aan een contract, dus ik snap zeker dat je voor prepaid hebt gekozen.
Er is geen mogelijkheid om de actie in te zetten voor prepaidklanten. Ik had je graag willen helpen, maar ik kan hierin helaas niets voor je betekenen, sorry!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic