Krekkie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid Beltegoed verloopt naar 3 maanden?

Hallo, mijn oma heeft laatst 10 euro op haar mobiele telefoon gezet. Net nadat ze de 10 euro er op had gezet, bleek dat het beltegoed verliep na 3 maanden. Op 9 augustus is het beltegoed verlopen, terwijl ze het er 9 mei pas opgezet had. Dat verloopt wel erg snel, ze gebruikt haar toestel niet veel, maar waardeerd altijd wel op en belt eens in de maand. Ik zelf zit ook bij Vodafone en mijn beltegoed is wel 12 maanden geldig. Waarom is de beltegoed van mijn oma maar 3 maanden geldig?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Nee ligt niet aan My Vodafone registratie, ligt aan het bedrag. €10,- is maar 3 maanden geldig, vanaf €20,- of hoger is het tegoed een jaar (12 maanden) geldig.

Dus anders kan je oma beter met 20 euro opwaarderen, dan doet ze er misschien langer mee, maar dan is het wel een jaar geldig. In dat jaar zal ze toch wel 20 euro opmaken niet?

Dat is de tip die ik je zou geven.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
Heeft je oma zich wel geregistreerd voor My Vodafone? Misschien is dat een voorwaarde om het beltegoed 12 maanden geldig te laten zijn.
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Nee ligt niet aan My Vodafone registratie, ligt aan het bedrag. €10,- is maar 3 maanden geldig, vanaf €20,- of hoger is het tegoed een jaar (12 maanden) geldig.

Dus anders kan je oma beter met 20 euro opwaarderen, dan doet ze er misschien langer mee, maar dan is het wel een jaar geldig. In dat jaar zal ze toch wel 20 euro opmaken niet?

Dat is de tip die ik je zou geven.
Krekkie
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt! Dan zet ik zo 20 euro op mijn oma's mobieltje, en dan is het geregeld. Bedankt voor het snelle antwoord.
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Graag gedaan.... als je even op "als oplossing accepteren" zou kunnen klikken dan is deze topic tenminste ook gesloten en weten de anderen dat je vraag is beantwoord. Thanks! En blij dat ik je kon helpen!
ariakhaleki

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste vodafone

ik heb gister 10 euro opgewaardeerd en vervolgens na paar uurtjes heb ik 0 euro.?
terwijl ik niet gebeld heb en gsmst heb ! ik vind het wel beetje raar kunne julliie zeggen waarom dit gebeurd is?
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
ariakhaleki schreef:
Beste vodafone

ik heb gister 10 euro opgewaardeerd en vervolgens na paar uurtjes heb ik 0 euro.?
terwijl ik niet gebeld heb en gsmst heb ! ik vind het wel beetje raar kunne julliie zeggen waarom dit gebeurd is?
Heb je toevallig een toestel dat zonder dat jij je er bewust van bent internetverbinding maakt? Dat is de meest aannemelijke verklaring hiervoor, een smartphone waarop je niet de dataverbinding hebt uitgezet.
ariakhaleki

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik had het uit staan en ik had wifi aan gezet want zonder wifi kon ik niet whatsappe of dergelijks dus daar kan het niet aan liggen,
en ik had geen blox of dergelijks dat ik heb vaker maar dan blijft de beltegoed gewoon
erop.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic