Peerke-D

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Contractbreuk

In mei ben ik herhaalde malen gebeld voor een abonnementverlenging. Uiteindelijk ben ik op een aanbod ingegaan. Heb daarvoor een bandje moeten inspreken, zodat ik zeker niet van mijn contract af kan komen. En krijg een opdracht bevestiging via de mail. Vanaf juni veranderd mijn abonnement naar Vodafone 20 en ik krijg een Creditering korting zodat gelijk bleef aan mijn vorige abonnement. Maar Vodafone leverd geen toestel zoals afgesproken tijdens het vastgelegde gesprek. Heel veel malen Klantenservice gebeld. Verschrikkelijk lang in de wacht gestaan. Tot drie keer beloofd dat het toestel binnen drie dagen geleverd zou worden. Maar ik ontving niets. Leveringsproblemen bij Samsung moet het excuus zijn. Redelijk onzin, want het in de Vodafone winkel is het gewoon op voorraad en op de site Super Deals van Vodafone wordt zonder enige opmerking gewoon doorgeadverteerd met het zelfde toestel. Enig verschil, niet tegen dezelfde prijs die mij deed overhalen in te gaan op de abonnementverlenging. Op advies van de Klantenservice een brief gestuurd. Maar het blijft stil vanaf Vodafone zijde. Geen telefoontjes meer of ik nog wel profiteren van een Super Deal, geen mail, geen schriftelijk antwoord op mijn brief en uiteraard geen levering van het afgesproken toestel. In augustus zie ik op mijn rekeningen weer Vodafone 17,50 staan, mijn oude abonnement. 
Dit noem ik een eenzijdige contractbreuk van Vodafone. Wat moet ik nu nog doen? 
3 Reacties 3
Emile01

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies hetzelfde probleem met Vodafone, wacht al anderhalve maand op mijn 4S, maar hij wordt  steeds niet geleverd. Vaak gebeld met klantenservice (kunnen ook helemaal niets voor je doen!) en steeds te horen gekregen dat er 'leveringsproblemen'zijn.... Wat onzin is, aangezien die dingen op voorraad liggen bij de winkels. En ik ondertussen maar betalen voor een abbo zonder telefoon... Stelletje oplichters.
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
Vervelend dat je zo lang wacht op een toestel en je nu ziet dat je verlenging waarschijnlijk is geannuleerd.
Op het moment dat een toestel niet kan worden afgeleverd en deze retour komt bij Vodafone zal de verlenging worden geannuleerd.
Je geeft aan dat je een klachtenbrief hebt gestuurd hierover, heb je hier ook al een ontvangstbevestiging van gehad?
Je zal namelijk binnen 30 dagen na de ontvangstbevestiging een schriftelijk antwoord krijgen op je klacht.
Peerke-D
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zoals ik al melde, het blijft stil aan Vodafone zijde. Dus ook geen ontvangst bevestiging. Dus een antwoord zal ik nooit krijgen. Ik heb duidelijk een vinkje bij mijn naam staat. "Deze persoon niet meer benaderen !"
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic