Mijn PrePaid SIM-kaart is door Vodafone gedeactiveerd
Nu wil ik deze graag weer gaan activeren, maar dat is een hele toer!
Als eerste het pre-paid support nummer gebeld van de Vodafone website.(0554500100)
Volgens de website met optie 9, helaas deze optie bestaat helemaal niet.
Dan maar een andere optie gekozen. Na 5 minuten wachten eindelijk een medewerker
aan de telefoon die aangeeft dat ik een ander nummer moet bellen want zijn gaan niet over PrePaid!
Pfff, dat stond ECHT op de website!
Ok, het andere nummer gebeld (09000940), na 15 munuten een medewerker aan de lijn.
Die kan niet helpen, want ik moet bij de PrePaid afdeling zijn! Echter ze kan me doorverbinden.
Na weer 5 minuten wachten, een andere medewerker, maar ook die zegt dat ik bij de PrePaid afdeling moet zijn!
Nu wordt ik echt boos, want dat heb ik nu te vaak gehoord van de verschillende medewerkers.
Ik moet weer een ader nummer bellen, echter dat kan NU niet weer want Vodafone support is ondertussen gesloten! Ik ben ook maar pas 45 minuten bezig om het probleem opgelost te krijgen!
HELP, HELP! Hoe activeer ik mijn SIM-Kaart weer zodat ik mijn nummer weer kan gebruiken????!!!!