hwilke

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement geblokkeerd...

Mijn abonnement is geblokkeerd omdat een rekening in mei niet afgeschreven kon worden. Ik heb nooit een herinnering hier van gekregen, helemaal niets, en nu volledige blokkade!

Ik kan geen sms ontvangen om de tan code met ING overboeken in te voeren, ik kan geen klantenservice bellen, wat voor achterlijk iets is dit?
2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @hwilke ,

Helaas kunnen we op het Forum je niet veel verder helpen met deze vraag. Het Forum is namelijk meer bedoeld door en voor klanten.
Mocht je niet kunnen bellen kun je de klantenservice of webcare crew ook via andere kanalen bereiken, zie www.vodafone.nl/support/contact voor en volledig overzicht.

Mocht je geen TAN code ontvangen van de ING neem dan met hun contact op of er misschien wat mis kan zijn.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Ik zal dit topic sluiten omdat het een persoonlijke vraag is en dus geen vraag die geschikt is voor op het forum.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic