Zaterdag 16/12 (18.43) ontving ik van Vodafone een sms dat ik geabonneerd ben op PlayMore, kosten €5 per week, downloaden van apps en games, en dat ik kan afmelden via payinfo. Direct gedaan 16/12 (18.46) en hiervan ook een sms ontvangen met de bevestiging van de afmelding.
Vandaag 23/12 (18.55) precies een week later en wederom zonder dat ik mijn telefoon in mijn handen heb ontvang ik weer een sms van Vodafoon. Ditmaal dat ik €5 heb betaald voor mijn abonnement op PlayMore. Met daarbij de opmerking afmelden via
www.payinfo.nl. Direct weer geprobeerd af te melden via payinfo.nl maar ditmaal zonder resultaat. Ik blijk namelijk niet geabonneerd te zijn. Payinfo.nl meldt: "U heeft geen abonnement op betaalde mobiele internet diensten. Kijk hiernaast voor SMS diensten." En het betreft ook geen SMS-Dienst.
Wel staat er bij betalingen dat ik zowel vandaag om 18.55 en op 16/12 om 18.43 €5 betaald heb. Bij de details staat bij bij beide data onder het kopje "Soort transactie": "Eenmailige aankoop"
Vodafone, hoe kan ik dit stoppen? Hoe krijg ik 2x €5 terug?
Ik hoop snel wat te horen.