Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,260Oplossingen
  • 1,691Discussies
  • 77.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Verlengen naar abonnement met lagere maandkosten Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb nu een abonnement dat over 4 maanden afloopt en overweeg te verlengen naar een abonnement met lagere maandkosten. Nu ga ik er van uit dat wanneer ik ga verlengen, dat het abonnement direct inga...

aleeyk door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

abonnementen Alleen-lezen Onopgelost

kun je wanneer je meerdere mobiele abonnementen in je gezin hebt onderling MB's delen?

Myvodafone nummer splitsen Alleen-lezen Onopgelost

Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn dochter een myvodafone app kan gebruiken en dan alleen haar eigen nummer ziet? Haar nummer staat ook op mijn naam en onder zelfde klantnummer

pat1812 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Myvodafone nummer splitsen Alleen-lezen Onopgelost

Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn dochter een myvodafone app kan gebruiken en dan alleen haar eigen nummer ziet? Haar nummer staat ook op mijn naam en onder zelfde klantnummer

pat1812 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internet Maximaal in de EU Alleen-lezen Onopgelost

Ik had dit onderwerp al eerder hier geplaatst, maar vermoed dat gezien de weinige reactie dit subforum mogelijk een betere plek is. Mijn abonnement bestaat uit 11GB (snel) per maand, plus oneindig (la...

Justist door Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

samenstelling ambonnement Alleen-lezen Opgelost

Mijn ambonnenent bestaat uit vrij sms-en, 150 min. bellen en 1 GB internet.In het overzicht zie ik maar 121 min. bellen en 826 MB internet.Hoe kan dit?

Meldingen te laat binnen Samsung Galaxy S7 Alleen-lezen Opgelost

Sinds een aantal maanden krijg ik de meldingen (zoals mail, agenda, Whatapp, pushberichten mbt breakings news van diverse nieuwsapps) op mijn Samsung Galaxy S7 laat, soms zelf uren later binnen. Mogel...

Silv door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Dubbele data Ziggo horen toch in te gaan bij start abonnement Alleen-lezen Opgelost

1 maand geleden in Vodafonewinkel abonnement met nummerbehoud vanaf ziggo afgesloten. Vandaag ingegaan. Volgens winkel zou dubbele data automatisch worden toegevoegd. Vandaag contact met Vodafone over...

Leo24 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Netflix opzeggen Alleen-lezen Opgelost

Na verlenging van één van mijn abonnementen mocht ik 3 maanden gratis gebruik maken van Netflix. Binnen 3 maanden opgezegd en hiervan ook een bevestiging ontvangen via SMS.Na de driemaandsperiode kon ...

JuSaFa door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Voicemail problemen Alleen-lezen Onopgelost

Het lukt me niet om de voicemail te activeren. Ik heb het een aantal keer geprobeerd via zowel 12331 als via myVodafone maar tot nu toe zonder resultaat. Wanneer ik mijn eigen telefoon bel met de huis...

Blox voor extra belminuten voor gebruik binnen Europa. Alleen-lezen Onopgelost

Wat ik mis bij Vodafone is de keuze uit meerdere belbundels. Nu kan je alleen kiezen uit 150 minuten of onbeperkt bellen. Een belbundel van bijvoorbeeld 250 of 300 minuten zou toch een mooie aanvullin...

Koster door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone Wallet LG G6 dual sim Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een LG G6 dual sim en het lukt me niet Vodafone Wallet te installeren. In de Play store is de app al niet te vinden, als ik zelf een apk installeer geeft deze aan "Wallet update vereist, ga naa...

dmmdh door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

500 mb dubbel Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik heb zojuist een vodafone abbonement afgesloten op hetzelfde adres waarop ik een Ziggo account heb. Waar vind ik de dubbele MBs? ik zie alleen mijn 500MB data en 150 belminuten.

Aron05 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

‘Roam Like at Home’ voor alle Vodafone-klanten Alleen-lezen Onopgelost

Sinds1 juni 2017 kunnen alle Vodafone-klanten gebruik maken van hun eigen nationale bundel zonder dat hiervoor extra kosten worden berekend. Dit principe heet 'Roam Like at Home'. Hiermee voldoet Voda...

Sietske door Oud Community Moderator
  • 1394 Topics
  • 51 Oplossingen
  • 59 Likes

500 mb dubbel Alleen-lezen Onopgelost

Misschien domme vraag. Een sms wees me erop dat mijn bundel 500 mb op is. Er wordt gestart met mijn dubbele bundel 500 mb. Waar vind ik daar info over? Wat kost me dat (kost me dat wat)? Een sms wees ...

bouman door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

APN Alleen-lezen Opgelost

Ik ben overgegaan van Ziggo naar Vodafone. Ik heb een Iphone 5se.Als ik de instellingen voor Mobiele data opnieuw instel, komt er bij mobiele dat internet.ziggo.nl te staan zonder gebruikersnaam en pa...

War09 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Ziggo en 2 abonnementen Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Mijn vrouw heeft net als ik sinds kort een Vodafone abonnement. Via mijn abonnement hebben we al gebruik gemaakt van een extra Ziggo sport pakket. Krijgen we via het abbonement van mijn vrouw nog een ...

Tonie72 door Gedreven Ontdekker
  • 14 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Dynalogic Alleen-lezen Onopgelost

Wat een drama. Vorige week zakelijk nieuw abbo. afgesloten. Zou dinsdag geleverd door Dunalogic. Dinsdag is koerier niets eens onderweg gegaan. Geen bericht, geen uiteg. Gebeld, nee meneer komt morgen...

ArthurH door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Nieuwe versie (5.6.0) van de My Vodafone app gelanceerd. Wat is er vernieuwd? Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/zb1hmHallo allemaal, We zijn naar aanleiding van o.a. jullie feedback weer druk bezig geweest met het verder ontwikkelen van de My Vodafone app en hebben op 26 oktober een nieuwe ver...

Thomas door Oud Community Moderator
  • 428 Topics
  • 21 Oplossingen
  • 17 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen