Hoi
xLinda Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Laten we eerst eens goed doornemen welke codes je allemaal al hebt ingevoerd. Het is natuurlijk heel erg vervelend als je niet meer in de telefoon kan. Je moeder heeft dus, wat ik begrijp 3x een verkeerde pincode ingevoerd? Toen kwam er in beeld dat ze een Pukcode moest invoeren? Heeft je moeder niet al per ongelijk 10x een foute Pukcode ingevoegd?
Als er namelijk 10x een foute Pukcode ingevoerd is, dan zal deze ook niet meer werken en is de SIMkaart geblokkeerd en moet je een nieuwe aanvragen. Doe nu even helemaal niets! Mocht het niet werken, dan kun je de SIMkaart in een ander toestel stoppen. Als die dan vraagt om de Pukcode, dan vul je de Pukcode in en stop je hem terug in je moeders toestel (als je niet al 10x een verkeerde code hebt ingevuld). Er zijn nu zoveel codes ingevuld dat ik de tel kwijt ben over welke code het gaat en als er al 10x een verkeerde code is ingegeven dan zal ook de Pukcode niet werken die Vodafone je geeft via My Vodafone. Het kan dus ook zijn dat er teveel codes al zijn ingevuld :wink::blush:
Wil het niet lukken, neem dan contact op met de
klantenservice van Vodafone, door te bellen (even met een ander toestel natuurlijk) of je kan ook een
chat te starten. Je kan ook een privé bericht sturen via
Facebook of
Twitter. Echter, bellen en/of een chat gaat sneller!
Succes en laat nog even weten of het gelukt is om het zelf te doen en/of met behulp van de klantenservice.