Vegas

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Persoonlijke aanbieding?

Beste,
 
Toen ik inlogde in my Vodafone zag ik dat ik weer kon verlengen en en kon kijken bij mijn aanbiedingen wat mijn persoonlijke aanbieding was.
Het kan aan mij liggen maar ik zie geen verschil tussen mijn aanbiedingen en iemand die een nieuw abonnement af sluit terijl er bij meest gestelde vragen (wat levert het mij op als ik verleng?) staat een fikse korting op mijn abonnement of gsm.
 
Ik wil zeker graag een nieuw toestel maar als ik veel bij moet betalen ie er maar één die er erg op achteruit gaat en dat ben ik.
Ik heb nu voor €27.50 200 belminuten en 1000mb
Als ik verleng krijg ik voor €37.50 140 belminuten en 200mb en dan zou ik ook nog eens €169.99 voor een galaxt s3 moeten bijbetalen?
 
Wat vind u zelf van deze persoonlijke aanbieding?
6 Reacties 6
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Vegas,

Aan wie stel je deze vraag eigenlijk? De gebruikers en moderators kunnen je geen aanbieding doen.....

Vegas
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Droidguru,
 
Ik vraag toch ook geen aanbieding aan de moderators maar mijn vraag is wat hun van zo'n aanbieding vinden? en aangezien ze me via de klantenservice naar het forum verwijzen dan doe ik hier maar mijn verhaal.
Maar ze zullen het wel druk hebben.
 
gr
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Verschil is wel dat je nu onbeperkt kunt smsen en gratis bellen naar alle Vodafone nummers.
Dus in wezen is het abo niet slechter, juist beter, want je krijgt meer sms en minuten naar Vodafone nummers.
 
Vegas
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Steef,
 
Met de kosten van het abonnement en wat ik er voor terug krijg kan ik ook wel leven ook al leven we in de whatsapp tijd ipv sms.
Maar het gaat mij vooral om de absurd hoge prijzen voor een gsm bij een verlenging die niks verschilt van andere terwijl er wel geschreven word over fikse korting op abo of nieuw toestel.
 
gr
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Ik wil je wel nog even een tip geven: pak meer dan 200MB bij de galaxy s3. Heb hem zelf ook en gebruik toch wel tussen de 500MB en 1 GB. En thuis zit ik eigenlijk altijd op wifi.
 
Veel appjes die internet gebruiken e.d.
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Agreed,

Al kan ik me goed voorstellen dat - mocht je hier van VF een reactie op krijgen- hier geen persoonlijke mening in verwerkt zal zitten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic