Ferdi_M

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

klachten over service

Ik wil graag op een klacht indienen over de service van Vodafone.
 
Op 10-07-2012 heb ik via DealDirect, zakelijk een Vodafone Voordeel Web 55 abonnement afgesloten met nummerbehoud.
 
Na 3 weken ben ik gaan informeren over de status van mijn bestelling, en heb toen vernomen dat jullie niet alle juiste informatie van mijn oude provider ( Telfort ) hadden, en dat daar een bericht over was verstuurd om dit aan mij door te geven. Die heb ik nooit ontvangen zowel niet per e-mail of sms ( omdat mijn oude abonnement toen reeds was verlopen op 15-07-2012 ). 
Ik heb toen een medewerker mijn oude simkaart nummer doorgegeven zodat ze het verder kon afhandelen met mijn oude provider. Er was afgesproken dat, als ze meer informatie nodig had, ik dat per mail zou doorkrijgen.  En er is gezegd  dat het met spoed zou worden afgehandeld, en dat het maximaal een week zou gaan duren.
 
Na een week ben ik weer gaan informeren over de status van mijn bestelling omdat er niets was geleverd.
Ik kreeg van een van u medewerkers door dat de status op "verzenden"  stond en dat het niet lang meer kon duren.
 
Nu weer een week later ben ik voor de derde keer gaan informeren over de status van mijn bestelling omdat ik nog steeds niets heb ontvangen. En wat schetst mijn verbazing, Ik krijg te horen dat er een sms bericht is verstuurd
( naar mijn oude reeds verlopen nummer ) om mijn klantnummer van Telfort door te geven, omdat die ontbreekt voor verdere afhandeling.
Ik heb dit nummer nu doorgegeven in de hoop dat het nu wel wordt afgewerkt, maar ik zit nu nog steeds na ruim een maand met lege handen.
 
Dit is mijn zakelijk nummer !!! en ben nu al geruime tijd niet bereikbaar waardoor ik ook opdrachten misloop. Ik krijg verkeerde informatie of zelfs hellemaal niet. Ik heb al eerder E-mail berichten verstuurd via jullie contact pagina, die daar voor bestemd is, en ook daar krijg ik geen reactie op. Ik vind de service als nieuwe ( toekomstige ) klant nu al op ronduit zeer slecht en incompleet !
 
Ik heb erg sterk het gevoel dat ik na ruim een maand niks ben opgeschoten. Wat gaat U hier aan doen, en kom niet met een standaard antwoord, ik wil oplossingen.
 
Hoogachtend Ferdi 
1 Reactie 1
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Ferdi,
 
Vervelend om te lezen dat je aanvraag nummerbehoud zoveel moeite moet kosten. Dat is normaal ook niet gebruikelijk.
Ik denk echter dat niemand van de Mods of Admins je hiermee verder kunnen helpen.
 
Check ook de Introductie van het Forum.
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic