wz10 schreef:
Goedendag, Ik heb een iphone 4 met een abonnement: iphone smart 42,50 voor 2 jaar. Vorige week ik heb de blox Telefoon als modem smart aangezet. Ik wil dit gebruiken voor als ik bijvoorbeeld in de auto zit dat ik dan alsnog op internet kan met mijn Ipad 2. Maar eerst dacht ik dat het van mijn mb's afging van mijn iphone abonnement. Maar dat weet ik nu niet meer zo zeker. Dus mijn vraag is: Moet je elke keer dat je het gebruikt extra betalen of is het gewoon gratis en gaat het van mijn iphone abonnement af? Wz10
Ik zou toch even contact zoeken met de Klantenservice en heel goed doorspreken wat nu exact het beste voor je is.
Dit zijn namelijk de voorwaarden van de site:
Deze voordeelbundel vervalt niet tot je de dienst zelf uitzet. De kosten betaal je automatisch via je maandelijkse rekening.Alleen mogelijk bijBel+Sms+Web abonnement
- Bel+Sms+Web Smart abonnement
Aanzetten: sms telefoon modem aan naar 4000. Na activatie in het netwerk is de telefoon als modem direct klaar voor gebruik.Uitzetten: sms telefoon modem uit naar 4000 om de Telefoon als Modem BloX uit te zetten.Internetten: Met 'Telefoon als Modem BloX' kun je je telefoon als modem gebruiken. Voor € 5 per maand krijg je tot 200 MB dataverkeer voor modemverbruik.
- De tarieven zijn inclusief btw.
- De BloX is alleen geldig in Nederland.
- Het tarief is geldig zowel binnen als buiten je bundel.
- Datagebruik in het buitenland valt buiten deze internetbundel en wordt apart in rekening gebracht tegen de daarvoor geldende data tarieven.
- Verbruik je meer dan 200 MB? Dan geldt een buitenbundel tarief van € 10 per GB.
Als ik dat zo lees, lijkt het mij dat jouw abonnement, iPhone Smart, niet 1 van de abonnementen die genoemd worden is. De prijsstelling is ook niet echt logisch, 200 Mb voor 5 euro, ga je er buiten dan heb je een Gieg voor 10 euro. Mwah, doe mij dan maar het buiten-bundel tarief.....
😉 Kortom, niet al te duidelijk en verstandiger om dit even via de officiele weg aan te kaarten dan via een gebruikersforum.