Alberdine

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik wordt geplaagd door een: 'Sorry!' Meding

Deze melding: Sorry! De toepassing Startpagina (proces com.sec. android.app.twlauncher) is onverwacht gestopt. Probeer het opnieuw. Geforceerd sluiten. Blijft maar op mijn telefoon plakken. Ik kan niet meer bij andere gegevens, niet meer op internet niet meer bellen. Wel  kan ik gebeld worden. Sluit ik deze melding, dan verschijnt het opnieuw. Doe ik het meerdere malen dan gaat deze trillen en stopt daar niet mee totdat ik de telefoon uitzet. Ik heb alle dingen er al uitgehaald. En een nacht eruit gehad. Maar het lost niets op.Wat kan ik nog doen...??
6 Reacties 6
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hoi Alberdine,

Welkom op het Vodafone Forum!

Je krijgt een foutmelding, ergens heb ik het idee dat het in de betreffende app verkeerd gaat.
Voor zover ik kan beoordelen heb je een andere launcher op je toestel gezet.

Je zult dus of bij Android moeten zijn, of bij de makers van TW launcher.

Succes!

TimV

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
TW Launcher is gewoon TouchWiz van samsung, er is dus geen sprake van een andere launcher. Maar lijkt me ook niet dat Vodafone hier iets aan kan doen. Ik zou contact opnemen met samsung en evt je telefoon updaten.
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Haha, scherp opgemerkt TimV.
Dat had ik zelf nog niet eens opgemerkt 😉
reind

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Al de reset methode geprobeerd ?
Toestel word dan weer op oorspronkeleijke instellingen af fabriek ingesteld.
Weet niet of linken hier toegestaan is en zoniet dan maar de simpele beschrijfing ervan:
 
Fabrieks instellingen + data wissen = Volume -(MIN)  &  Home  &  Power   3 seconden vasthouden en dan ALLEEN power los.
 
Als dat niet wil zou onderstaand misschien kunnen helpen.                           VOLUME + zou "bevestigen reset" zijn
 
Hard reset = Volume + & Home & Power 3 seconden en ALLEEN Power los.
 
Bovenstaande gezien op http://www.hard-reset.com/samsung-i9100-galaxy-s2-hard-reset.html
 
Je bent dan natuurlijk alles kwijt aan data en contacten maar je hebt wel zelf het toestel nog thuis.
DOE HET ALLEEN MET EEN VOLLE BATTERIJ AUB anders loop je het risico dat halverewege het resetten het spul blijft hangen.
En is dan alleen SOMS met heel veel moeite weer werkend te krijgen (spreek uit ervaring met een Motorola).
Mocht linken niet toegestaan zijn dan SORRY mod's, tis goed bedoeld dit.
Grtn. Reind
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
@Reind,

Linken vind ik totaal geen probleem hoor 😉

Je helpt iemand met zijn/haar probleem en geeft vervolgens ook nog de bron door waar je de info vandaan hebt.
Thumbs up zou ik zeggen.


marco-w

Gedreven Meedenker
  • 89Posts
  • 11Oplossingen
  • 5Likes

Hallo allemaal,

Probeer eens het volgende voordat jullie toestellen resetten pf ter reparatie aanbieden;

Menu> instellingen> apllicaties> apllicaties beheren> TwLauncher> gegevens wissen.
Groeten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic