Syrtos

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Perongelijke aankoop!

Ik heb perongelijk een aankoop gedaan met mijn telefoon en nu staat dat bij mijn buiten bundel maar ik vraag me af wordt dat meteen van de rekening afgeschreven want mijn ouders mogen dit niet weten - ben nog niet 16. Ik heb al een keer op m'n kop gehad omdat ik 5,- buiten mijn bundel zit maar nu zit ik 10,- erbuiten omdat ik credits - imvu credits perongelijk heb gekocht.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Syrtos,

Deze kosten worden bij de volgende rekening verrekend.
Ik raad je aan om via www.payinfo.nl te controleren of je niet per ongeluk een wekelijks abonnement (sms diensten etc) hebt afgesloten.

Groetjes stevied86

Bekijk in context

10 Reacties 10
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Syrtos,

Deze kosten worden bij de volgende rekening verrekend.
Ik raad je aan om via www.payinfo.nl te controleren of je niet per ongeluk een wekelijks abonnement (sms diensten etc) hebt afgesloten.

Groetjes stevied86
Syrtos
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ja ik dacht dus ook dat het automatisch via de rekening zou gaan maar ik heb ze dus gekocht op 18 mei en even later kreeg ik een sms dat de rekening was gemaakt - het wordt automatisch afgeschreven maar het was het standaard bedrag van 27,- en niet 37,- met de 10,- buiten bundel erbij.

Ik heb de site gecheckt: imgur.com/h7tWmiV
Syrtos
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Syrtos,

Als je het 18 mei hebt gekocht dan zie je dit op de rekening die je krijgt in juni. De maand mei is namelijk nog niet afgelopen.

Groetjes stevied86


Syrtos
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
stevied86 Oké dus dan is de rekening voor juni 37,- en dan krijgen me ouders geen melding of zo? Want dan is dat een hele grote opluchting.
Anonymous
Niet van toepassing
Zij zullen een melding krijgen dat de rekening klaar staat Syrtos
Wanneer dat is durf ik niet niet te zeggen. Hiervoor dien je echt bij de klantenservice voor te zijn.

Groetjes stevied86


MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Beste Syrtos,

Ze gaan natuurlijk de kosten zien alleen op een later tijdstip als ze de rekeningen goed in de gaten houden uiteraard. Wat je zou kunnen doen is misschien een heitje voor karweitje binnenshuis of bij de buren of een andere manier om een paar euro's bij elkaar te verzamelen om het tegen die tijd terug te betalen aan je ouders.

Je ouders zullen het waarschijnlijk nog steeds niet goed vinden maar het vast op prijs stellen als je dit zelf opgelost hebt en misschien wel trots zijn dat je het op deze manier aanpakt.

Er zijn meerdere mogelijkheden om dit aan te pakken waaronder eerlijk zijn maar ik wou even mijn persoonlijke voorkeur toelichten.

Met vriendelijke groet,
MrMister
Syrtos
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
MrMister Dat ga ik dan zeker doen.

Dankjewel allemaal voor de oplossingen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Syrtos , is een van de gegeven antwoorden een oplossing geweest voor je?
Syrtos
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Er zat wel een oplossing tussen marc- het was meer dat ik een beetje gerustgesteld werd
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic