Bjorn2321

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alles in 1 op reis, toch hoge kosten zonder waarschuwing

Wij zijn zojuist op vakantie geweest met lekker de alles in 1 op reis bundel aan. Nu schetst mijn verbazing dat wij beide ca €50 buiten onze bundel aan extra kosten voor data hebben. Ik heb 1 dag een sms ontvangen met opmerking dat ik over de 80% van mijn daglimiet was en dat is het, mijn vrouw heeft helemaal geen sms gehad. En nu zouden we ineens € 100 bij moeten betalen.

Nu zullen jullie vast ergens een of ander sneaky voorwaarden hebben staan dat je geen bericht krijgt en buiten je bundel €x per MB betaald, maar meld dat dan duidelijk.

Graag een oplossing / tegemoetkoming. Anders zal ik mijn abonnement ( na jaren Vodafone klant te zijn geweest ) zeker niet verlengen...


4 Reacties 4
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Beste Bjorn2321,

Bij de Alles in 1 op reis bundel geld de het volgende "Je krijgt een sms wanneer je 80% en 100% van je databundel hebt verbruikt" Wel staat in de voorwaarden dat Vodafone verplicht is om de SMS te versturen maar dat ze niet kunnen garanderen dat het aankomt i.v.m. het feit dat het over een buitelands netwerk gaat, het toestel aan moet staan en een aantal andere factoren. Op het forum kan helaas niemand voor je nakijken of de SMS van 80% en 100% wel verstuurd zijn en hiervoor zou je contact moeten zoeken met de klantenservice.

Voor meer informatie over de bundel bezoek even de volgende website: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/blox/alles-in-1-op-reis.shtml

Mocht je het niet eens zijn met de klantenservice of er niet uitkomen dan zou ik als ik jou was op de hiervoor genoemde pagina even klikken op "Voorwaarden BloX PDF" Vervolgens scrollen naar Artikel 18 - Klachten waarbij punt 1 t/m 5 de stappen zouden kunnen zijn die je wilt doorlopen.

Met vriendelijke groet,
MrMister
Bjorn2321
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Net gebeld met klantenservice. Inderdaad zij geven aan dat SMS-en wel verstuurd zijn. Kan door netwerk komen dat deze niet ontvangen zijn. Misschien kunnen ze beter overgaan op een whatsapp/mail sturen sturen want internet werkt blijkbaar wel 😉

Omdat ik al 9 jaar klant ben gaan ze toch eens kijken of ze iets kunnen regelen, maar krijg hier volgende week bericht over.
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Beste Bjorn2321,

Fijn om te horen dat ze wel voor je gaan uitzoeken dat ze voor je gaan kijken of ze iets voor je kunnen betekenen omdat je al zolang klant bent.

Ik hoop van harte dat ze je hierin tegemoet kunnen komen.

Met vriendelijke groet,
MrMister

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic wel gesloten aangezien het een individuele klacht is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic