tsmaling04

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

PUK code prepaid

Goedemorgen. Mijn dochter van 12 gebruikt het oude toestel van haar vader. Deze heeft hij via Vodafone gekocht met een abonnement. Nadat zijn abonnement afgelopen was, heeft mijn dochter de telefoon in gebruik genomen met een prepaid kaartje van Vodafone. Nu heeft ze 3x een verkeerde pincode ingetypt en hebben we een puk code nodig. Die hebben we (natuurlijk) niet meer. Hoe kunnen wij de telefoon weer ontgrendelen? U begrijpt dat het voor meisjes van 12 een ongelooflijke ramp is om een dag zonder telefoon te zijn. Mvg Tamara
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi tsmaling04
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Uiteraard is dit voor een meisje van 12 heel vervelend, maar dat zou voor iedereen zijn 🙂
Ik zou daar dan ook flink van balen hoor!! (12 jaar en dan al niet zonder een mobiel kunnen :yum: afkicken dan maar)

PUKcode kan je zelf op 2 manieren terug vinden:
1) op het uitdruk kaartje waar de SIM kaart in heeft gezeten
2) via My Vodafone app of My Vodafone via je browser - onder het kopje Mijn toestel & simkaart

Via deze plekken is het zelf mogelijk om een PUKcode op te vragen en mocht het nu helemaal niet lukken dan kan je bellen met de klantenservice van Vodafone (0800-0094). Waarschijnlijk dat deze mensen je ook nog kunnen helpen.

Laat nog even weten of het is gelukt of niet.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi tsmaling04
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Uiteraard is dit voor een meisje van 12 heel vervelend, maar dat zou voor iedereen zijn 🙂
Ik zou daar dan ook flink van balen hoor!! (12 jaar en dan al niet zonder een mobiel kunnen :yum: afkicken dan maar)

PUKcode kan je zelf op 2 manieren terug vinden:
1) op het uitdruk kaartje waar de SIM kaart in heeft gezeten
2) via My Vodafone app of My Vodafone via je browser - onder het kopje Mijn toestel & simkaart

Via deze plekken is het zelf mogelijk om een PUKcode op te vragen en mocht het nu helemaal niet lukken dan kan je bellen met de klantenservice van Vodafone (0800-0094). Waarschijnlijk dat deze mensen je ook nog kunnen helpen.

Laat nog even weten of het is gelukt of niet.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het nog gelukt tsmaling04? Of heb je hier nog vragen over?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic is gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic