Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,193Oplossingen
  • 1,618Discussies
  • 75.9KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Wat zijn de tarieven in Turkije?? Alleen-lezen Opgelost

Kan ik mijn abo in turijke gebruiken?! En zijn er extra kost verbonden!!

Hoe werkt Red Together samen met een toestellening? Alleen-lezen Opgelost

zit er aan te denken om red together te nemen maar hoe werkt dit als je ook voor je telefoon elke maand betaald.komt dit dan er extra bij .en kun je dit ook deze aanbieding met nieuwe telefoon nemen (...

natasja72 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sim kaart verloren, nieuwe simkaart met behoud nummer ? Alleen-lezen Opgelost

Hallo, ik ben op vakantie mijn simkaart van Vodafone verloren. Is het mogelijk om in Nederland een nieuwe simkaart aan te vragen, waarbij ik mijn huidige telefoonnummer kan behouden. Het gaat om een p...

Nieuw nummer bij prepaid Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Op het moment heb ik een abonnement bij BEN. Helaas valt Zwitserland niet onder de EU landen volgens BEN. Ik ga over 2 weken op vakantie naar Zwitserland en daarom wil ik een prepaid kaart bij j...

Wel data delen binnen gezin, geen Red Alleen-lezen Opgelost

Is het (binnenkort) mogelijk om een gezinsabonnement af te sluiten, waarbij data gedeeld kan worden, anders dan via een Red-abonnement? De hoeveelheid data bij een Red-abonnement en de hoogte van de p...

Frank7 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Betaling in Play Store via telefoonrekening Alleen-lezen Opgelost

Vorige maand kon ik nog apps betalen in de Play Store aanschaffen en betalen via de telefoonrekening. Deze maand kan dat ineens niet meer. Weet iemand waarom dat is?????

Roald1963 door Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Sim activatie Alleen-lezen Opgelost

ik heb vandaag mijn Micro sim omgeruild voor een nano sim Mn vraag is hoelang duurt het tot dat deze geactiveerd is?

Bellen en internet buiten Europa. Alleen-lezen Opgelost

Wat voor abonnement is het handigst om te gebruiken buiten Europa? En kan dit ook voor korte periode worden afgesloten?

Udiyani door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Zakelijk abonnement Alleen-lezen Opgelost

Kan ik als ik een zakelijk abonnement aansluit, later nog meer telefoons toevoegen aan mijn abonnementen?

sms op Prepaid nummer dat ik de rekening nog moet betalen Alleen-lezen Opgelost

IK krijg op mijn Prepaid telefoon berichtjes dat ik nog moet betalen Terwijl het geld al van de rekening is afgehaald (Verkeerde rekeningnummer) . met een dreigement . Volgens mij halen jullie 2 numme...

klacht Alleen-lezen Onopgelost

Mobielnr *****Ik ben al heel lang bij Ziggo klant maar per 1 januari 2018 hebben jullie mobiel overgenomen nu ik heb alleen maar problemen. Ik heb een nieuwe telefoon gekocht met een abonnement van ju...

Anneke7 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Klacht over lange telefonische wachttijden. Alleen-lezen Onopgelost

Al twee avonden probeer ik telefonisch contact te krijgen over mijn contract. Na een keuzemenu dat 1,5 min invoer vraagt sta 18 en 20 minuten in de wacht met de melding EEN OGENBLIK alstublieft. Ik kr...

Zakelijk abonnement Alleen-lezen Opgelost

We zijn overgestapt van T Mobile naar Vodafone omdat we ook al Ziggo hadden voor internet en er een actie is dat je dubbele data krijgt. Althans dat was voor dat het contract inging. Nu is het contrac...

Abonnement vergeten op te zeggen. Kan ik het geld terugkrijgen? Alleen-lezen Opgelost

Ik heb vergeten mijn vodafone abonnement op te zeggen na afloop contract met laptop.Graag zou ik de kosten terug ontvangen gezien ik ook geen gebruik heb gemaakt van het abonnement.Kunt u mij hierover...

Jamigu door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mifi opwaarderen Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Als ik een bundel wil installeren op mijn huawei mifi met prepaid you sim .Deze in geregistreerd bij vodafone.Kan ik nu via de app opwaarderen terwijl de sim in de huawei zit en natuurlijk aan s...

de jong door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Nieuwe simkaart aanvragen met hetzelfde, huidige nummer Alleen-lezen Opgelost

Hallo allemaal,Vandaag is helaas mijn telefoon gestolen. Dus ook mijn simkaart is weg. Nu wil ik een nieuwe simkaart aanvragen, maar dan wel met hetzelfde nummer. Kan dit?Met vriendelijke groeten,Jann...

Actie Prepaid dubbele data Alleen-lezen Onopgelost

Beste mensenIn heb een YOU s prepaid abonnement (oude versie) en heb wel berichtl ontvangen voor dubbele data in juli en augustus maar helaas dat is niet waar. Ik krijg niks dubbel, wil jullie dit aan...

Helen19 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

connectivity check Alleen-lezen Opgelost

bij het verbinden met een wifi netwerk, krijg ik de laatste tijd een melding (die na enige seconden weer verdwijnt) met connectivitycheck en iets van gstatic erin. Vervolgens wordt er geen verbinding ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen