MB1 eerst het goede nieuws, heb vandaag 126 euro, van de eerste 4 creditnota,s betaald gekregen
. Nu rest er voor mij slechts nog 1 nabetaling van mijn oude abonnement. Deze zal eerdaags wel volgen, daar ik dit sinds enkele dagen zo terugzie in MY Vodafone. Vraag mij af waarom er op dit forum niet meer zijn die door Hybride (met nummerbehoud) uiteindelijk maanden dubbel hebben betaald.
Nu het "slechte" nieuws. Ook bij mij is het net toch weer iets anders verlopen dan met de klantenservice was afgesproken. Hybride zou volgens afspraak stopgezet worden. En voor mijn oude abonnement zou ik binnen Vodafone iets anders kunnen gaan zoeken.
Maar net als bij jou ging nummerbehoud naar Hybride plotseling ineens toch door. Vreemd, echt heel vreemd deze gebrekkige comnunicatie. Daar ik in tegenstelling met jou Hybride tussendoor nooit had uitgezet, had ik echter nog steeds mijn Hybride bundel tot beschikking. Zij het dat dit dan weer wel de laatste Hybride bundel is. De automatische betaling voor Hybride is verdwenen. En opwaarderen voor "Prepaid+" kan vanaf 10-50 euro per keer.
Vodafone You zie ik als optie niet terug. Maar dit kan wellicht te maken hebben, daar ik Hybride tussendoor nooit heb stopgezet. Ik ga nu opzoek naar iets anders, met nummerbehoud.