Eddie68

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overzicht kosten prepaid

Hallo,

Ik zou graag inzage willen hebben in de kosten die van mijn beltegoed voor prepaid kaart worden afgeschreven.
Bestaat er de mogelijkheid om een soort van rekening/overzicht te krijgen voor prepaid? Dank
Eddie
8 Reacties 8
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Eddie68, welkom op het Vodafone Forum! Alleen abonnees ontvangen specificaties via My Vodafone. Je kunt wel bij de klantenservice vragen waar je beltegoed aan is opgegaan.
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je de klantenservice nog gebeld Eddie68?

Natuurlijk kun je ook na gaan in je toestel wat je gedaan hebt. Betreft data kun je hiervoor terecht bij mobiele data of gegevensverbruik. Voor het bellen en smsen natuurlijk bij je telefoon en smsinbox
Eddie68
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Marc- Ik heb de klantenservice gebeld en zij hebben geen gegevens voor mij die aangeven waar mijn beltegoed aan is opgegaan. Dat valt me eerlijk gezegd wel tegen. De prepaid beller geeft zijn geld vooraf aan de dienstverlener. Enig vorm van verantwoording was dan wel gepast geweest.

Steven- Ik moet het idd zelf maar achterhalen via mijn telefoon.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Eddie68,

Hmm dat is vreemd! We zouden dit wel voor je na moeten kunnen gaan. Of heb je hele specifieke informatie nodig?

Eddie68
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee hoor. Ik ben gewoon benieuwd als ik b.v. mijn prepaid tegoed heb verbruikt wat ik er mee gedaan heb.
Zo laat ik wel eens per abuis de mobiele gegevens aan staan. Dat kan ik dan zien aan dataverbruik. En dan kan ik ook zien of ik bepaalde diensten afneem waar ik misschien wel geen behoefte aan heb. Vandaar dat ik gewoon graag een simpel overzicht handig zou vinden. En dat is er wel, zegt klantenservice, maar dat krijg ik niet omdat het overzicht op het scherm geblokkeerd is voor kopieren.

Gr Eddie
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Eddie68, dat begrijp ik, maar dat is alleen bij een abonnement mogelijk.
banter23

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo

Dat wilde ik ook graag weten, sinds kort vliegt het tegoed naar beneden, door onbekende redenen.
Dan bel je met de gratis klantenservice 1200 maar daarvan mag je natuurlijk het betalende 043-nummer bellen.
Daar heb ik niet echt goede ervaringen mee.
Jammer dat de e-mail functie is afgeschaft of althans, ik kan het niet meer vinden.
Bij 043 zit overigens ook bijzonder weinig (technische) kennis, dus ik ben benieuwd...

Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi banter23,

Wil je weten waar jouw tegoed aan opgaat?
Je kunt altijd even contact opnemen met de klantenservice via Facebook of Twitter of via onze chat.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic