HetKipOfHetEi

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overstappen van Ziggo naar Vodafone - kan geen My Vodafone account aanmaken

Hallo allemaal,

Ik heb een paar dagen geleden een mooie, glimmende, nieuwe simkaart van Vodafone ontvangen.
Volgens de brief kan ik deze activeren in My Vodafone. Aangezien ik dat nog niet heb, probeer ik een nieuw account aan te maken.
Na het invullen van m'n mobiele nummer verschijnt de melding dat er een code per sms is gestuurd...
Die ik niet kan ontvangen omdat Ziggo de oude simkaart anderhalve week geleden gedeactiveerd heeft (er zit hier nog een verhaaltje tussen waarbij Ziggo het verkeerde adres had doorgegeven aan Vodafone, dus de eerste simkaart is hier nooit aangekomen).

Is er een mogelijkheid om een My Vodafone account aan te maken zonder die SMS?
3 Reacties 3
HetKipOfHetEi
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben vanmiddag naar een Vodafone winkel gegaan (gelukkig zit er eentje redelijk in de buurt) en heb daar de situatie voorgelegd.
Ze vonden het daar ook vreemd dat je via sms moet bevestigen terwijl je simkaart nog niet actief is, maar ik ben prima geholpen en kan inmiddels weer bellen. Simkaart nummer drie, maar drie maal is scheepsrecht 😄

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi HetKipOfHetEi,

Goed om te horen dat het probleem inmiddels opgelost is! Een tip voor de toekomst: het Forum is een iets trager kanaal dan bijvoorbeeld Facebook of Twitter. Via Social Media zijn we 24/7 bereikbaar, dus als je snel hulp nodig hebt, stuur ons dan daar een berichtje. Het Forum is meer bedoeld voor het uitwisselen van ervaringen en informatie.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic