MaxJansen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overstappen van Ziggo naar Vodafone. MISLUKT, al een week onbereikbaar

Afgelopen maand besloot ik om van Ziggo Mobiel over te stappen naar Vodafone vanwege de gunstige aanbieding waarbij je dubbele data krijgt en €5 korting wanneer je ook Ziggo hebt.

Na een tijd ineens onbereikbaar op mijn mobiel, wat blijkt, vodafone heeft mijn Ziggo abbonement opgezegd vanwege nummerbehoud. Niks mis mee natuurlijk, alleen heb ik echter nooit ook maar iets van bericht gehad dat mijn vodafone abbonement in zou gaan / ik een sim kaart zou ontvangen. Direct met de klantenservice gebeld, die in het systeem zagen dat er waarschijnlijk iets mis is gegaan met de order. Ik kon me het beste even bij de winkel melden en daar een sim-kaartje aanvragen om die vervolgens te koppelen..

Eenmaal bij de winkel een sim-kaart meegekregen die dat weekend geactiveerd zou worden. Goed, een paar dagne onbereikbaar maar uiteindelijk netjes opgelost, dacht ik. Echter is deze sim-kaart nooit geactiveerd in het weekend en ben ik uiteindelijk Maandag weer teruggegaan naar de winkel. Hier bleek dat mijn bestelling niet meer goed was en ik deze diende te annuleren en een nieuwe bestelling moest plaatsen.. dit kon alleen via de klantenservice?? Goed, ik vervolgens een dag later weer de klantenservice gebeld, waar ze mij doodleuk vertellen dat het 5-10 werkdagen duurt om een bestelling te annuleren, dan vervolgens een nieuwe bestelling moet plaatsen?!? Dat zou betekenen dat ik dus nog 15 werkdagen onbereikbaar ben?? Oh, daar had de mevrouw van de klantenservice wel een goede oplossing voor; ze kon mij (binnen 3 werkdagen..) een prepaid sim-kaart opsturen waarmee ik alsnog bereikbaar kon zijn. De kosten die ik hierbij maakte moest ik echter zelf betalen!! Wanneer ik het hier niet mee eens was, moest ik maar eventjes een klacht indienen via de website. Wat een service; vodafone maakt een fout door mijn order niet goed door te zetten, maar tóch mijn ziggo abbonement te annuleren en vervolgens moet ik opdraaien voor de gevolgen. Inmiddels al een week onbereikbaar en dus evt. prepaid kosten.

Is er een mogelijkheid om een live-chat te starten met een medewerker, die ook daadwerkelijk wat bevoegdheid heeft / dingen in kan zien? Heen en weer gestuurd worden tussen klantenservice en winkel ben ik ook wel zat inmiddels.
2 Reacties 2
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi MaxJansen,

Ik begrijp dat het niet fijn is om van het kastje naar de muur gestuurd te worden. Ik zou je graag verder willen helpen, maar via het forum kunnen we niet in de systemen duiken om te kijken wat er mis gaat. Ik wil je dan ook vragen om te bellen naar 0800-0560 (afdeling Status Order) zodat zij kunnen kijken of de order nu wel echt is geannuleerd. Als het inderdaad de fout van Vodafone is geweest, kan er naderhand natuurlijk altijd gekeken worden naar een coulance. Sorry voor het ongemak!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic