jamal

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overstappen van Telfort naar Vodafone, porteren duurt 3 maanden, wanneer krijg ik dan mijn toestel?

Hoi 😄

Ik heb een vraag, ik ben aan het overstappen van Telfort naar Vodafone met nummerbehoud. Nu weet ik dat de opzegtermijn buiten contract 3 maanden is en dat dan pas mijn nummer wordt geporteerd. Ik heb wel al een nieuw abbonement met toestel bij Vodafone besteld met ingangsdatum de porteerdatum. Het bijbestelde toestel, wordt dat geleverd per direkt of per porteerdatum?

Gr
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @jamal ,
Welkom op het forum en leuk dat je voor ons hebt gekozen. @Netwerker heeft je vraag al beantwoord zie ik. Wat me nog opviel was de opzegtermijn die je noemt. Als je nummerbehoud aanvraagt dan kun je dit 60 dagen vóór de porteerdatum doen. In jouw geval zou je dan nog een maandje moeten wachten. Doe svp niets qua opzeggen bij je huidige provider. Als jij daar namelijk het nummer nu op gaat zeggen en wij willen het dadelijk over nemen, dan loopt dat spaak.

Groetjes, Per

Bekijk in context

2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Zie het standaard-informatie-topic: Ik heb verlengd (of ben zojuist klant geworden), en nu ?
Daarin worden jouw vragen duidelijk beantwoord.

Weblink: http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Red-andere-Abonnementen/Ik-heb-verlengd-of-ben-zojuist-klant-ge...

N.B. Het is op het Forum van Vodafone gebruikelijk om eerst zelf te zoeken naar het antwoord op je vraag. Anders moeten wij vaste forum-leden duizend maal dezelfde vraag beantwoorden.

Succes!

Netwerker
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @jamal ,
Welkom op het forum en leuk dat je voor ons hebt gekozen. @Netwerker heeft je vraag al beantwoord zie ik. Wat me nog opviel was de opzegtermijn die je noemt. Als je nummerbehoud aanvraagt dan kun je dit 60 dagen vóór de porteerdatum doen. In jouw geval zou je dan nog een maandje moeten wachten. Doe svp niets qua opzeggen bij je huidige provider. Als jij daar namelijk het nummer nu op gaat zeggen en wij willen het dadelijk over nemen, dan loopt dat spaak.

Groetjes, Per
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic