steefke88

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overstappen naar vodafone

Ik wil graag overstappen naar Vodafone, maar mijn abbonement loopt 8-11 pas af bij kpn. Nou had een vriendin van mij ditzelfde en zij is naar de T mobile winkel geweest en heeft daar al een abbonement kunnen afsluiten en een nieuwe gsm gekregen maar haar abbonement gaat 2 maanden later pas in terwijl ze wel al een nieuwe gsm heeft gekregen en deze gsm nog gebruikt met haar oude provider. Is dit ook mogelijk bij Vodafone?
3 Reacties 3
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
steefke88 schreef:
Ik wil graag overstappen naar Vodafone, maar mijn abbonement loopt 8-11 pas af bij kpn. Nou had een vriendin van mij ditzelfde en zij is naar de T mobile winkel geweest en heeft daar al een abbonement kunnen afsluiten en een nieuwe gsm gekregen maar haar abbonement gaat 2 maanden later pas in terwijl ze wel al een nieuwe gsm heeft gekregen en deze gsm nog gebruikt met haar oude provider. Is dit ook mogelijk bij Vodafone?
Hi Steefke,

Welkom bij het forum! 😄

dat is inderdaad mogelijk maar je kunt wel pas vanaf 2 maanden voor de einddatum van je huidige provider nummerbehoud aanvragen. In jouw geval kan dit dus vanaf 8 september. Als je dus op 8 of 9 september (of natuurlijk later ;)) naar de Vodafone winkel gaat en als je daar aangeeft dat je pas op 8-11 wilt overstappen naar Vodafone met nummerbehoud dan kunnen ze dit daar voor je in orde maken! Je abonnement wordt dan automatisch omgezet naar Vodafone op het moment dat je contract bij KPN afloopt!

Erg leuk om te horen dat je naar ons wilt overstappen trouwens! 😄
Patricia1978

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Even een vraagje kan ik ook een nieuw abo nu afsluiten maar pas op een latere datum in laten gaan?
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi Patricia1978,

Op het moment dat je een nieuw abonnement afsluit zal deze direct ingaan. Het is niet mogelijk om het contract later in te laten gaan.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic