hielkevb

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overstappen naar een andere provider

Mijn contract loopt af op 09-01-2014 en wil ik overstappen naar Tele2, Nu was mijn vraag: hoeveel maanden van te voren kan ik mijn nieuwe abonement aanvragen met nummerbehoud?

Groeten Hielke
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Ik zou dit zelf max 2 maanden van te voren doen.Tenzij je ECHT eerder weg wilt, dan kan je het eerder laten doen. Vodafone geeft, blijkbaar, direct je nummer vrij om over te zetten naar de nieuwe provider. Let wel, je krijgt nog wel voor alle resterende maanden een eind afrekening. Zelf zou ik op 9-11-2013 bij Tele2 nummerbehoud aanvragen icm je nieuwe abonnement en dan aangeven dat op 09-01-2014 je nummer over moet. Dan heb je geen dubbele / extra kosten.

Bekijk in context

1 Reactie 1
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Ik zou dit zelf max 2 maanden van te voren doen.Tenzij je ECHT eerder weg wilt, dan kan je het eerder laten doen. Vodafone geeft, blijkbaar, direct je nummer vrij om over te zetten naar de nieuwe provider. Let wel, je krijgt nog wel voor alle resterende maanden een eind afrekening. Zelf zou ik op 9-11-2013 bij Tele2 nummerbehoud aanvragen icm je nieuwe abonnement en dan aangeven dat op 09-01-2014 je nummer over moet. Dan heb je geen dubbele / extra kosten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic