MPN75

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zeer slecht bereik en geen 3G bereik in Den Haag 2492 en centrum van Den Haag en Leidschendam

Ik heb al maanden last van slecht bereik op mijn locatie 2492
Wanneer ik gebeld wordt dan komt het niet bij mij aan. Mensen gaan regelrecht naar mijn vm en dan krijg ik ineens een sms dat ik een gemiste oproep heb in mijn vm met of zonder bericht achtergelaten.
En soms heb ik niet overal in mijn huis 3G. Maar vandaag de hele dag geen 3G en ook in verschillende plekken van Den Haag en Leidschendam
Ik wordt hier toch wel moedeloos van. 
Wanneer wordt dit nou opgelost.
Ik heb trouwens onlangs een andere simkaart ontvangen dus kan niet daar aan liggen.
2 Reacties 2
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi MPN75,

Ik heb de dekking op deze locatie even nagekeken. Het 3G netwerk is hier inderdaad niet optimaal. Op dit moment zijn we ons netwerk in dze regio flink aan het verbeteren en klaar aan het maken voor 4G. Hierdoor kun je een verminderde dekking ervaren. Je kunt je toestel het beste instellen op 2G, om in ieder geval bereikbaar te zijn. Op 2G heb je een stabielere belverbinding, zodat je geen oproepen meer mis loopt.
dennieboy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Fijn dat die storing duidelijk is en klopt ook wel.
Na introductie van 4g in de regio Den Haag kreeg ik er last van.
Advies voor 2g is een tip, maar niet in verhouding tot wat je als klant ervoor moet betalen!
Denk er hard over na om naar KPN of T-mobile te gaan.
Landelijke dekking van die bedrijven is beter.
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic