bjumpie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafonevast tv app

Ik heb sinds gisteren vodafone thuis via glasvezel ! Nu is daar ook een mooie app voor de tv bij te verkrijgen in de google playstore voor mijn samsung galaxy S2.
ECHTER is mijn androidversie niet geschikt voor de app. De app vereist versie 3.2 en ik zit inmiddels op 4.0.3.  Komt er nog een app-versie die ook geschikt is voor de hogere android-versies of ben ik genoodzaakt om mijn samsung te downgraden als ik gebruik wil maken van de app ?!
Iemand ervaring of oplossing ?!
12 Reacties 12
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Bjumpie,

Ik heb hierover even een update gevraagd bij onze collega's.
Zodra ik meer weet zal ik dit o.a. via dit topic delen!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Bjumpie,

Ik heb inmiddels een reactie gekregen!

Er zit een update aan te komen waardoor dit opgelost gaat worden. De verwachting is op dit moment ergens in april.
Tomcat

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Thuis tv app werkt niet. Alleen Ned. 1 en dan niets meer. Al twee keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Kijk even in de app store van Apple, zijn nog meer mensen met deze storing/ niet werkend. Wanneer is deze wel weekend te krijgen? Werkt wel op mijn iPhone 4s

John
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Tomcat,

Ik zag in mijn inbox nog een ander berichtje van je voorbij komen waarin je zei dat het gelukt was om een update te installeren maar ik zie het berichtje nergens meer terug. Klopt het dat alles nu weer werkt?
Tomcat

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maartje,

ik dacht eerst, dat de app werkte, maar dat bleek dus van korte duur zijn geweest.
Op mijn Ipad eerste generatie werkt die dus niet.
In de appstore van apple, klagen meer mensen erover.

john
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi Tomcat,

Ik heb net te horen gekregen dat er binnenkort een update wordt verwacht 🙂 Hopelijk lost dit de problemen op.
Tomcat

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Linda,

bedankt, maar wanneer is binnenkort?

john
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ik durf je geen exacte datum te geven maar we staan op het punt hem te releasen in de diverse appstores. Ik zou aan het eind van de week nog eens kijken.
kallie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is inmiddels eind juni en app is op mijn Samsung tab2 niet compatibel. Toch raar datverkoper dit blijkbaar niet weet. App is 1 van de redenen om over te stappen. Ik ben net een nieuwe klant maar zo kan het jaar niet snel genoeg voorbij gaan. Kan ik overstappen naar een provider die beloftes wel nakomt.
ziggo soort deed het tenminste.
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
De app is inderdaad helaas niet compatibel met tablets met Androidversie 4 of hoger. De app werkt wel op telefoons met deze Androidversie, en ook op tablets met een oudere versie van Android.
enaarden

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sinds kort Vodafone Thuis en probeerde de Thuis TV App te installeren op een Samsung Galaxy Tab 10.1 met Android 4.1.2.
 
Helaas blijkt dit dus niet te werken. Wat mij tegenvalt is dat op de site en reclames enzo wel wordt vermeld voor Android Smart Phones vanaf Android 4 maar dat er bij een Tablet dan niet wordt vermeld MAXIMAAL Android 3.
 
Toch een vorm van misleiding in mijn ogen.
 
Is er al bekend wanneer er een versie voor Tablets met gangbare Android versie komt? Van een partij als Vodafone verwacht ik dat ze met de tijd meegaan en vooraan in de markt meepelen.
 
Edwin
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Ik heb in het volgende topic een update geplaatst: Vodafone thuis app (android) niet compatible
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic