Chantal78

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overlast door onbekend nummer

Beste Vodafone,

Sinds 7 november word ik dagelijks/meerdere malen per dag gebeld door een 'Privé-nummer'.
Dit is op verschillende tijden, maar altijd gaat de telefoon 3,5x over. Als ik opneem dan wordt binnen enkele seconden de verbinding verbroken.
Mijns insziens lijkt dit daarom op een geautomatiseerd systeem van een 'belcomputer' of iets dergelijks.

Het formulier voor het melden van telefonische overlast kan ik niet invullen doordat het een privé-nummer is en ik geen telefoonnummer kan invullen.
Ook heb ik mijn nummer geregistreerd bij het bel-me-niet register, maar dit heeft geen effect gehad.
Het blokkeren van anonieme nummers via de instellingen van de telefoon is geen optie omdat o.a. mijn werkgever ook via een anoniem nummer belt.

Indien nodig kan ik meerdere data met bijbehorende tijden verschaffen waarop ik gebeld ben, zodat jullie hier actie op kunnen ondernemen.

Hopend op jullie ondersteuning hierin,

met vriendelijke groet,
Chantal Faarts

2 Reacties 2
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi Chantal, dit klinkt inderdaad als een belcomputer. Ik kan me voorstellen dat het vervelend is als je daardoor elke dag gebeld wordt. Ik raad je aan om hiervoor toch het overlast formulier te gebruiken. Als je het nummer niet weet kun je dat aangeven. Ook zonder nummer kunnen we jou verder helpen.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi Chantal78,

Hielpen de tips van AstridG nog? Als je nog niet het formulier hebt ingevuld kun je dit het beste z.s.m doen, klik hier voor het telefonisch overlast formulier.

Fijne avond verder!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic