Hoi
Josshhua Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Iemand spreken van Vodafone klantenservice op de Community gaat een beetje moeilijk. Dit is namelijk een klanten helpt klanten Community en het zegt het al, alleen klanten helpen elkaar onderling. Dus mocht je echt administratieve vragen hebben dan kan je beter contact opnemen met de
klantenservice van Vodafone door te bellen of via een
chat te starten. Deze mensen kunnen in het systeem voor je kijken en je aangeven wat er nu aan de hand is.
Nu is het wel zo dat je eerste rekening er altijd anders uitziet dan de volgende. Dit omdat je resterende dagen hebt of juist dagen over je maand heen. Het is dus altijd anders dan de eerstvolgende facturen. Meer info over facturen kan je vinden op
deze pagina. Je hebt het over September 2018, dat is overigens wel al een tijdje terug. Neem aan dat je daar nu pas opeens achter kwam?
Mijn advies is om contact op te nemen met de
klantenservice van Vodafone. Mocht je niet willen bellen of chatten dan kan je ook een privé bericht sturen via
Facebook of
Twitter. Deze mensen kunnen ook iets dieper in het systeem graven en je er uitleg over geven.
Als je antwoord hebt gehad, laat het dan nog even weten hier. Dan kan de topic gesloten worden en help je er andere gebruikers ook mee. Van elkaar leren is altijd wel erg fijn
🙂 Succes in ieder geval!