Erdinc123

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

''Gebruikspatronen leren...'' batterij S9

Hai,

Ik had donderdagmiddag een fabrieks reset gedaan op me Samsung S9. Ik kan sinds dien niet meer zien hoeveel uurtjes mijn batterij nog kan leven bij Apparaatonderhoud > Batterij, omdat er in plaats van tijd, er ''Gebruikspatronen leren...'' staat.

Duurt dit nog een paar dagen of?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Erdinc123

Het duurt inderdaad een aantal dagen voordat het toestel weet hoe je het toestel gebruikt en waar de meeste batterij verloren aan gaat.
In het begin zul je dit dan ook nog niet inzien.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Erdinc123

Het duurt inderdaad een aantal dagen voordat het toestel weet hoe je het toestel gebruikt en waar de meeste batterij verloren aan gaat.
In het begin zul je dit dan ook nog niet inzien.
Erdinc123
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Hi Steven

Inderdaad ik zag het wel weer, en er stond dus met 100% batterij, 12 uurtjes batterij i.p.v. 10. Wel iets beter ja. En ik heb ook zware games verwijderd om te hopen dat het aantal uren weer hoger zullen gaan worden. En als antwoord van je vraag op mijn vorige topic over die dat me batterij s'nachts laag werd, ja, het is dus wel gelukt met fabrieksinstellingen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah super! Op zich moet gamen niet te veel uit maken. Echter als hij continu moet synchroniseren dan kan dit wel veel batterij vragen. In het begin is dit meer omdat het systeem ook moet leren hoe en wanneer jij je telefoon gebruikt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic