T-somai

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Orderbevestiging-Galaxy s3

Hallo,

Op woensdag 20-02 heb ik mijn abonnement verlengt met een galaxy s3.
Ik heb dit telefonisch gedaan en ik vroeg om een bevestiging order via de post.
Tot de dag vandaag 22-02 nog geen post gehad van vodafone.
Weten jullie wat er aan de hand is?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
T-somai
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
😄 Heb in tussen een mail gekregen van vodafone.
Een bevestiging van mijn contract.
In de mail word ook aangegeven dat er ook een mail word gestuurd.
Wanneer het pakje verzonden is 😉

Bedankt voor jullie hulp

Bekijk in context

13 Reacties 13
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo T-somai,

Fijn dat je je abonnement bij ons hebt verlengt! Je ontvangt zodra je bij ons verlengt alleen een bevestiging per e-mail en niet per post.
T-somai
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Maar nu is het probleem dat ik geen bevestigings mail heb gekregen.
Dus nu weet ik mijn ordernummer niet wat moet ik nu dan doen.
Afwachten op de telefoon of vragen aan de klantenservice om nog een mail te sturen
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
T-somai schreef:
Maar nu is het probleem dat ik geen bevestigings mail heb gekregen.
Dus nu weet ik mijn ordernummer niet wat moet ik nu dan doen.
Afwachten op de telefoon of vragen aan de klantenservice om nog een mail te sturen
Hoi T-somai, heb je ondertussen al een bevestiging gekregen van Vodafone ? Is dit niet het geval dan adviseer ik je om even te bellen met onze telefonische klantenservice of een bericht te sturen via Twitter of FB. Mijn collega's kijken het voor je na en sturen je graag een bevestiging.
T-somai
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
😄 Heb in tussen een mail gekregen van vodafone.
Een bevestiging van mijn contract.
In de mail word ook aangegeven dat er ook een mail word gestuurd.
Wanneer het pakje verzonden is 😉

Bedankt voor jullie hulp
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Geen probleem, en veel plezier met je nieuwe toestel straks!
T-somai
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Afgelopen vrijdag nog een topic geopend over mijn orderbevestiging die ik toen nog niet had gekregen.
Inmiddels heb ik die al binnen.
Het is nu al bijna 2 werkdagen later maar nog steeds geen mail gehad dat mijn pakket verzonden is.
Moet ik me hier over druk maken of nog 1 a 2 dagen afwachten totdat ik de mail krijg.

MVG, T-somai
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé T-somai,

Ik ga dit topic even samenvoegen met het topic dat je al eerder hebt aangemaakt. Dit om het overzichtelijk te houden:). Als een toestel op voorraad is, duurt het gemiddeld 10 werkdagen voor het toestel geleverd wordt. Soms kan het wat langer duren als een toestel niet op voorraad is. Je hebt een orderbevestiging gehad, dus ga er vanuit dat je order correct geplaatst is en het toestel zsm naar je toekomt. Mocht je toch zeker willen weten hoe het zit, bel dan even naar 0800-02000430.
T-somai
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ja ik maakte me er een beetje zorgen over want ik las dit bij de veel gestelde vragen.

''
Wanneer wordt mijn pakket geleverd?Plaats je je bestelling vóór 17.00 uur en maak je geen gebruik van nummerbehoud? Dan wordt je pakket binnen één werkdag bezorgd als je een nieuwe klant bent. Ben je al klant bij ons of heb je na 17.00 uur besteld? Dan ontvang je jouw bestelling binnen twee werkdagen.
Als je voor nummerbehoud hebt gekozen, vindt levering plaats zodra de huidige provider de nummerbehoud aanvraag heeft geaccepteerd (dit duurt gemiddeld 3 werkdagen). Je ontvangt je bestelling dan binnen 4 tot 10 werkdagen.
Deze levertijden gelden wanneer jouw producten op voorraad zijn en je order geaccepteerd is (de zogenaamde creditcheck).
Ben je een nieuwe klant? Dan neemt de koerier na verwerking van je order telefonisch contact met je op om af te spreken waar en wanneer je de order wilt ontvangen.
Als je je abonnement verlengt, neemt de koerier geen contact met je op voor de levering. Als je niet thuis bent, ontvang je een briefje in je brievenbus met daarop een nieuwe leverdatum. Bij levering hoef je je niet te legitimeren of een pinbetaling te doen.''

maar bedankt
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Kan ik me voorstellen! Het is ook goed dat je het nog even navraagt. Het hangt er een beetje vanaf of een toestel op voorraad is en via welk kanaal je besteld hebt. Houd ons even op de hoogte, maar wacht het nu nog even af. Laat anders vrijdag even iets weten, dan kijken we vanuit daar weer verder. Wie weet is het toestel morgen al bij je;).
T-somai
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Heb telefonisch besteld ;).
Maar ik wacht af tot vrijdag als ik de telefoon dan heb of al een mail heb gekregen dan het pakket verzonden is.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Okay, tot vrijdag dan. (of eerder :p)
T-somai
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Heb woensdag de telefon gekregen het is allemaal netjes verlopen.
Bij mij ging de service goed dus niks te klagen...
Rachelle_

Gedreven Meedenker
  • 44Posts
  • 2Oplossingen
  • 11Likes
Wat fijn T-somai! Heel erg veel plezier ermee 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic