Martin.s.bedrij

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Order isues

What happend with my order 332280901 | Uw bestelling is geannuleerd

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Martin.s.bedrij 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Op dit moment kan ik je daarmee niet helpen, ik ben geen Vodafone medewerker. Daarom verwijs ik je naar één van de Vodafone medewerkers en die kunnen je wel helpen. Let op: in het weekend is er geen Vodafone medewerker aanwezig, alleen van maandag t/m vrijdag. 

Je mag hiervoor @Cecilia  een privé bericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum
- 06 nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.

Wel Privé sturen, want deze community is voor iedereen te lezen en als je Privé een bericht stuurt dan kan alleen Vodafone dit lezen. Vodafone kan je verder helpen en dan komt het vast en zeker allemaal in orde.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Martin.s.bedrij
Welcome to the Vodafone Community. 

I'm sorry to read that you order is been cancelled. I can imagine that you just want to know why it is been cancelled. I see you already had contact with one of my colleagues about this matter and that the order is been cancelled through a notification of a special department because the order would be possible fraud. 

For more information or ordering a new subscription please contact my colleagues of the department ''status order'' on 0800-0560 (free)

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic