Hallo Mark,
Fijn dat je reageerd, maar ik kan vragen en aangeven wat ik wil ik kom bij Vodafone niet verder. Ze geven aan dat alles is geannuleerd zelfs de error order en dat ik gewoon kan bestellen, echter zolang die error order niet Is verwijderd blijven nieuwe bestellingen hangen in het systeem van vodafone. Verwijderen is anders dan annuleren. Ik krijg het niemand bij Vodafone uitgelegt, niks aan de hand meneer. Alles is afgetimmerd dus ik kom niet verder, Ik heb de stoute schoenen aan gedaan en heb probleem op FaceBook gezet, binnen 5 minuten een reactie en er is een case aangemaakt voor mijn dochter en mij onder registratie nr 7227360 en 7227361.(mijn dochter heeft namelijk hetzelfde probleem). Het is toch belachelijk dat je 6 x naar de winkel moet, 5 x de klantenservice moet bellen waarbij ik 2x terug gebeld zou worden ( ik kon er 100% van op aan) dus geen belletje gehad en 2 x een klachtenformulier in moet vullen. Ik kreeg 2 x een reactie terug op het klachtenformulier, ze gaven aan dat er op de iphone 8 een flinke wachtijd stond en dat ze hier geen invloed op hadden. Totaal over alles heen gelezen wat ik op het klachtenformulier heb geschreven ( niet geintresseerd en ondeskundig). Na het opvoeren van de case zou het binnen 24 uur te zien zijn in My Vodafone zodat je de status kunt volgen en kunt reageren op de uitgevoerde acties echter staat het er nog steeds niet in ook niet bij mijn dochter, het opvoeren van de case is nu al 5 dagen geleden. Hier gaat alles fout wat er ook maar fout kan gaan. We zijn met 5 personen thuis en altijd Vodafone gehad, maar Vodafone mag wel flink uitpakken anders zijn we weg. Spijtig.